Leuke intro en heel gewaagd om zoveel plaatjes van knoeperts te posten.
Ze zijn wel stoer natuurlijk, heb je geen last van al dat gewicht aan je pols.
Ik heb ook een grote Android van bijna 3 ons maar die is me veel te zwaar dus draag ik die eigenlijk nooit.
Moet eigenlijk wel toegeven dat ik vaak kijk op het web naar die supergrote Invicta klokken.
Er is er ook eentje van 65 mm. die mis ik toch wel in je collectie.
Veel plezier hier op het forum.
Welkom Eduardo! Dat zijn zeer eigenzinnige horloges die jij hebt. Niet mijn smaak maar ieder zijn ding. Jij hebt ze gekocht, dus jij moet er plezier van hebben. Dus bij deze gefeliciteerd en veel plezier op het forum en van je collectie .
Thanks! Nee, ik heb er eigenlijk geen last van ondanks dat ze aardig aan gewicht zijn. Ik vind dat model van 65mm niet zo mooi dus vandaar dat ik die niet heb.
Heb de Sea hunter, die is 58mm (met kroon 70mm) die draagt het minst comfortabel, maar dat komt ook ander de kroon rechts zit.
Android zit ik ook steeds naar de kijken, maar wil er eerst een ‘live’ zien, maar op bijvoorbeeld MP vind je ze niet… Alleen maar telefoon en smartwatches haha
Dank je wel! Zijn inderdaad modellen die je niet vaak ziet… Ik ben op dit moment aan het kijken naar een oranje Sevenfriday… Dus inderdaad geen Invicta