Ik snuffel nu een kleine 3 maanden rond op dit forum en vond het toch wel tijd worden om me even voor te stellen.
Allereerst mijn complimenten hoe de meeste hier met elkaar om gaan op dit forum. Ik zie hier een hoop leden met een hoop kennis en een hoop mensen die gewoon (net als ik) houden van mooie horloges.
De HF leden zijn erg behulpzaam en betrokken.
Nou valt over smaak niet te twisten, daar ben ik op diverse forums op Facebook al achter gekomen, maar dat maakt dit soort forums ook juist zo leuk!
Mijn naam is Eduardo Liotto, ben 36 jaar en woon in Gelderland.
Woon samen met een prachtige en lieve vriendin die zelf niks met horloges heeft, maar sinds ze met mij samenwoont (en dus bij ELKE juwelier moet meekijken) het wel steeds meer kan waarderen.
Mijn smaak qua horloges is erg breed en ik kan dan ook eigenlijk bijna elk horloge wel waarderen.
Qua smaak wat ik zelf draag ben ik toch meer van de aparte, grote, zware en opvallende horloges.
1 van de merken die hier volledig aan voldoet is het wel bekende (en voor sommige verafschuwde ) Invicta.
Nou zijn mijn horloges niet de type horloges die je (snel) bij de site die je s’nachts een mail stuurt vind, maar voor deze modellen moet ik echt via Invictapower uit Amerika laten overkomen.
Dankzij o.a. dit forum kom ik ook andere merken tegen die ik hiervoor nog niet kende, dus inmideels heb ik ook wat andere merken aan mijn verzameling toegevoegd.
Aangezien ik weet dat jullie van foto’s houden, heb ik hieronder alvast een aantal foto’s van de horloges die ik de afgelopen weken heb gemaakt hieronder geplaatst.
Of ik wil of niet, zal ik wel de nodige reacties krijgen, maar jullie moeten weten dat ik daar geen problemen mee heb!
Als ik zulke horloges draag, kan je ook de opmerkingen verwachten
Bedankt voor het lezen en we spreken elkaar!
Welkom op t forum! Bij t zien van je collectie overzicht sprong voor mij degene eruit met de bruine leren band. Mooie Seven Friday, genomen in je 107? De rest vd collectie is niet helemaal mijn ding, maar nu je lid bent vh forum moet dat wel goedkomen.
Van Harte Welkom!! Een eigen smaak is altijd super, gewoon blijven doen, maar dit forum zal mogelijk wel zijn invloed doen gelden. Wel goed om weer iemand te hebben die niet valt over het feit dat de lollipop een halve millimeter te groot is
Heel apart
Zal wel wat beweging in gelederen veroorzaken.
En dat is nooit verkeerd zolang het maar met respect gebeurt.
Welkom, welkom.
En wees niet verbaasd als je na langere tijd een beetje opschuift wat voorkeur betreft.
Kijk, lees en geniet.