Hahaha… Hij is inderdaad best groot
Dank je wel! Kijk… Ze zijn er wel die er ook van houden haha
Welkom, wat een vreselijke (grote) horloges…
Een mooie horloge collectie en een prachtige vrouw… Wat wil een man nog meer Haha
+1
Respect is er zeker , eigen smaak is altijd goed. En afwisseling daarin doet dit forum goed.
Veel plezier op het forum, en met je Invicta Alcatraz(voeg die maar toe aan je lijstje )
Hahaha… Dank je wel
Staat erbij hahaha
Hij heeft niet voor niets zijn avatar uitgezocht
Verder, leuke verzameling die n beetje tegenhang biedt tegen andere horloges op het forum. Maar ook ik ben benieuwd wat voor horloges je over n jaar hebt.
Dank je wel! Ook namens mijn vriendin
Verder kan ik me weinig wensen…
Hahaha… Jij snapt hem
Ben zelf ook erg benieuwd wat ik dan draag, maar gok niet veel kleiner
Als je hier regelmatig blijft lezen gok ik van wel. Overkomt (bijna) iedereen.
Wat en knoepers zeg :). Lachen man. Fitness met horloges. Alle gekheid op een stokje. Je hebt al een behoorlijke collectie!
Leuk om je introductie te lezen en heel veel plezier hier.
Ik ben zelf ook nog niet zo lang lid, maar heb in deze korte tijd ontzettend veel opgestoken. Iedereen Is behulpzaam, mede dankzij de opzet van dit forum. Probleem Is alleen dat je hier zo veel moois voorbij ziet komen
Dank je wel man! hahaha, ja ik bespaar zo minimaal 20 euro in de maand door niet naar de sportschool te hoeven
Maar ik steek ook echt veel op hier, en precies wat jij zegt… Wat een hoop moois komt er langs haha!
Na je aparte opmerking aan mijn adres had ik al zo’n donkerbruin vermoeden…
Niettemin van harte welkom en wie weet ga je ooit nog eens rondlopen
met een horloge ipv rondsjouwen
Hahaha… Sorry Frans, bedoelde het als grapje
Dank je wel… Moet zeggen, dat ondanks het gewicht van de meeste, zeer comfortabel dragen en zitten… Het gewicht went ook
Meeste voorstel topics bloeden dood… Deze tikt al bijna de 100 aan…
Zegt veel over zijn voorkeur…
(Ja, klokken EN vrouw…
)
Hey, die smileys zijn groter anders dan toen ik ze uitkoos…… Die laatste ziet er boos uit, maar dat bedoel ik niet hoor!
@frenk Hahaha! De smiley’s passen zich aan aan de horloges… GROOT dus
Maar horloges en vrouwen doen het bij de meeste mannen goed toch, dus denk daarom
Broeder…je horloges worden een beetje gewoontjes als ik ze overal tegen kom op het net😁. Schaf nou gewoon eens een seiko aan…gewoon omdat t kan, een witte lijkt me wel wat voor je…
Hahaha! Hoe kan je DEZE horloges nou gewoontjes vinden vriend!
En komt wellicht nog wel een Seiko… In iedergeval een heel wit horloge (goed ingeschat!) Weet alleen nog niet goed wat