Even kort voorstellen! Met veel foto's 😉

Ha Eduardo… uitgesproken smaak inderdaad. Deze (niet meer in bezit) had hier qua formaat niet tussen misstaan!

1 like

Dank je wel @Montus … Die had er qua looks en formaat zeker tussen gepast… Mooie klok!

welkom, onze smaken verschillen danig maar dat maakt dit forum net zo leuk. Blijf ons verbazen aub! Succes

Dank je wel! Ja, dat is inderdaad ook wat het leuk maakt… Al die verschillende smaken! Zal ik doen :smiley::+1:t4:

Ain’t we all?

Welkom Eduardo! En veel plezier hier! :sunglasses:

1 like

Dank je wel! :smiley::sunglasses:

wow…zo niet mijn smaak maar tof dat je ze laat zien en als we allemaal op hetzelfde horloge/vrouw/auto zouden vallen dan werd het oorlog dus doe je ding en koop/verzamel/draag wat jij leuk vindt!

1 like

Welkom! Die sevenfriday is erg tof! Met betrekking tot de rest laat ik mijn mening achterwege :slight_smile:
Iedereen is vrij om mooi te vinden wat hij/zei mooi vind!

1 like

Welkom op dit forum.

1 like

Hahaha! Ik weet dat ik een nogal bijzonder smaak heb zeg maar… :wink:
Maar dank je wel!

Hahaha! Dat snap ik :wink:
Ja, die Sevenfriday is tot wel 1 van mijn favoriete horloges.
Dank je wel!

Gaaf die invicta s…ja mooi he…velen vinden t draken van horloges…nou ik niet…prijs vaak ok…ja idd het is geen Rolex dat klopt😀

1 like

Ja klopt! Een hoop mensen vinden ze verschrikkelijk haha! Ik vind ze heerlijk ‘out of the box’! Heerlijk eens iets anders dan andere merken.
Het is inderdaad geen Rolex… Maar hoeft ook niet :smiley::+1:t4:

Zo, dat mag er zijn leuke collectie :wink:
Die Invicta’s zijn voor mij een stap te ver. De SevenFriday past wel in mijn straatje. De ClockTwo kende ik niet in de polsvariant. Leuk en ik denk ook dat je er niet zo snel een tweede van ziet.

Veel plezier hier op het forum :sunglasses::thumbsup:

1 like

Dat zijn een paar flinke jongens die we niet dagelijks zien. De Clocktwo is inderdaad ook erg bijzonder.

Veel plezier van de collectie en ben benieuwd hoe deze er over een jaar uit ziet.

1 like

Dank je wel! Het is inderdaad geen alledaagse collectie hahaha… De Invicta’s zijn inderdaad groot. De Qlocktwo is echt een heel gaaf idee, al vind ik het lastig wennen aan het kleine formaat haha :wink:

Dank je wel! Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar, want ik merk nu al dat ik meer de neiging heb om te switchen enzo :smiley::+1:t4:

Welkom! Je collectie en continue positieve antwoorden zijn prettig. En volgens mij gaat het aantal reacties op jouw “voorstel-post” de recordboeken halen.

1 like

Thanks man.

Ik krijg er een vreemd gevoel bij … niet mijn smaak, en toch ben ik gecharmeerd. Leuk !

Lekker stoer.

1 like

De meesten zijn…laten we zeggen…uh…groot(s) en sommigen daarvan zelfs monsters aan een bandje,maar de
Biegert&funk vind ik heel tof en zeker omdat het een Nederlandse versie is.

1 like