Even kort voorstellen

Gegroet Horlogeforum,
Na enkele maanden rondneuzen op dit mooie forum (en tevens al 2 aankopen) neem ik nu even de gelegenheid om mij voor te stellen.

Mijn naam is Gerrit en ben al in mijn mid 30’s. Op mijn 18 een eerste echt horloge gekocht , sector 750 en deze tot op de draad versleten over meer dan 10 jaar. Bij mijn trouw van mijn ouders een mooi horloge gekregen, tissot le locle, silver dail. Hierna heeft het virus me te pakken gekregen. Snel volgde een sarb033 als daily beater.

Laatste jaren heb ik de horlogekist aangevuld met tweedehands: speedmaster reduced, seamaster pro quartz en stowa flieger 6498.

Ben niet gefocused op één type horloge maar wissel heel graag af tussen stijlen :slight_smile:

Ik hoop nog veel bij te leren op dit forum van experten!

21 likes

Hoi Gerrit,

Welkom op ons mooie forum.

Dat klinkt idd als een echte liefhebber. Was t al bijna vergeten, maar in de jaren 80 was heb ik zelf ook een sector gehad👍🏻

image

Van harte welkom!

Welkom !

Welkom op het forum.

Welkom Gerrit👊🏻

Welkom en oh ja, smijt er een paar fotos tegenaan.
Dat geeft een beter beeld weer van je collectie. :grin:

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

Welkom

Welkom Gerrit! Veel plezier op het forum!

Welkom Gerrit!

Welkom Gerrit! Mooie collectie heb je. Gooi er anders wat foto’s tegen aan, kunnen we meegenieten :blush: En ben jij al in je mid 30’s? Ik zit pàs in m’n mid 30’s :grin:

1 like

Welkom Gerrit!

Welkom Gerrit. Veel leesplezier op het forum.

Van harte welkom op dit informatieve forum.

Hoi Gerrit,
Veel plezier op het forum :+1:

Welkom, veel lees en postplezier!
Zo te lezen heb je al een mooie verzameling en die zal nu waarschijnlijk nog sneller gaan groeien. :+1: