Even melden

Ook ik ben één van die mensen die al een tijdje meeleest en zich nooit heeft voorgesteld. Bij deze dan toch maar even.
Jaren lang het onderstaande klokje gedragen zonder te talmen naar een andere

Anderhalf jaar geleden een keer dit forum per ongeluk ontdekt en een politi pro ocean aangeschaft…

ja… en toen ging ik los :).
Inmiddels weer van een 14-tal terug naar een 7-tal (waaronder nog steeds de Politi) die eigenlijk toch allemaal wel iets iets van elkaar weg hebben en dan druk ik mij denk ik nog zwak uit.

Nou vooruit dan maar een paar plaatjes…zijn jullie gek op toch ?
Een toelichting is denk ik eigenlijk niet nodig maar toch…

Heb een jaar geleden is wat gewhatsapped met ene “Sprinter”…ja en wat krijg je dan

Aan de oranje zat alleen een rubberen band…via marktplaats nog een zwarte aangeschaft met stalen band (nu dus om de oranje).
De zwarte is nu voorzien van Birkenstock schoeisel waar ik normaal niet erg opgewonden van raak maar de combinatie met het monster gaat het volgens mij wel.

Via het forum nog een mini-monster

Via Monsterwatches nog een mini-sumo

En natuurlijk kon de onderstaande niet uitblijven

Daarnaast toch nog eentje die wat afwijkt van de bovenstaande modellen om eens uit te proberen

Ja en uiteraard heb ik ook gezondigd (ben denk ik niet de enige hier) en die mag ik hier niet laten zien…maar ze doen het nog steeds…:slight_smile: en de bandjes zijn wel mooi…

Zo…op deze manier ook eens een bijdrage geleverd aan dit forum…moet ik vaker doen kan ik ook op het verkoopdeel terecht :slight_smile:

Welkom hier, leuke degelijke collectie!

Ja Niels…gezien het aantal duikertjes snap je nu waarom de blauwe Orient kon gaan :slight_smile:
Haha…weet niet of ik degelijke collectie moet zien als een compliment

Wekom, jave. Dank voor het showen van je collectie, die overigens helemaal niet verkeerd is! Vind de Mini Sumo/Sea Urchin in die blauwe kleur erg mooi!

Mijn beste,

Welkom Jave, op dit gelouterde Horlogeforum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers, vóór liefhebbers.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Leuke collectie!! (tu)

Ik vind de klok die afwijkt van je Seiko’s ook leuk! :wink:

Meen je niet…heb hem al een tijdje op speurders staan…toch maar afhalen dan :slight_smile:

Welkom :)-D
Mooie collectie (tu)

Pieter.

Zie net door de aanbieding van gnik in het verkoopdeel (blauwe mini sumo) dat er weer sprake is van een waardedaling van mijn collectie :slight_smile:

Welkom bij de posters enneh, mooie klokjes!

Welkom op het forum!

Enneh…sinds wanneer is het verboden om hoofdzakelijk Seiko duikers in je verzameling te hebben? Ik moet mij zorgen gaan maken…
Prima collectie Jave!

Groet,

Dick

Zal die opmerking van jou maar niet aan mijn wederhelft laten zien…die denkt nog steeds dat ik maar een duikertje heb…ze ziet het verschil niet zo…is maar goed ook :slight_smile:

jave Schreef:

Zal die opmerking van jou maar niet aan mijn
wederhelft laten zien…die denkt nog steeds dat
ik maar een duikertje heb…ze ziet het
verschil niet zo…is maar goed ook :slight_smile:

Wacht even…ze ziet het verschil niet tussen een black- en een orange monster…? Of een monster met witte wijzerplaat…? Of die blauwe mini-Sumo…? Jongen, ze heeft je allang door, maar laat je begaan…;)(:smiley: