Welkom op HF. Geniet van je persoonlijke horloge reis
Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!
Welkom bij de club.
Welkom
Hartelijk welkom. Ik voel me overigens totaal onschuldig t.a.v. je verwijt!
Welkom op HF!
Welkom hier !
welkom
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Je bent lekker onderweg op jouw reis zie ik!
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom! Denk dat het voor velen herkenbaar is, het overstappen van de zogenoemde plakmerken naar ‘echte’ horloges. Ikzelf ook, heb er nog eentje van maar kan deze niet meer dragen vanwege de grootte. Vroeger was het voor mezelf en ook rondom mij op school, hoe opvallender hoe beter. Nu ben ik meer voor vintage en zijn grote horloges een afknapper. Iedereen bewandeld zo zijn eigen pad.
Veel plezier op het forum en op jouw eerste Rikketik!
Welkom op dit mooie forum
Dank allen,
Niemand hoeft zich uiteraard schuldig te voelen😉.
Niet van genieten is misschien ook weer overdreven. Maar er zitten kleine wijzertjes op voor de sier en als ik dan nu weet dat ik er veel te veel voor heb betaald voor wat het is haalt dat toch wel de charme weg. Krijg over de linkse nog steeds complimenten, maar merk toch dat ik er minder naar grijp. Ook vanwege de grootte inderdaad.
Ach ja, aldoende leert men.
Als er nog tips zijn over de Hamilton hoor ik het graag. Kom nu alleen bij Chrono uit, maar weet ook niet of dit helemaal betrouwbaar is. Zie het product graag eerst in real life.
Welkom! Je hebt al een mooie stap gemaakt van mode horloges naar echte horloge merken. Smaakvol samengestelde collectie tot nu toe.
Welkom!
Welkom hier
Welkom
Welkom, veel plezier hier!
Ja, op zich leuk. Maar ik draag wat ik mooi en leuk vind en niet dat waarvan ik denk dat het me complimenten op zal leveren. Anders zou ik een Omega Speedmaster en/of een Rolex Submariner dragen. The point here: draag wat jij gaaf vindt en waarvan jij geniet! Het is best leuk om te zien wat anderen dragen. Maar laat anderen niet bepalen wat jij draagt.
O.k., einde preek. Welkom op HF!
Is ook wel de aardigste van de drie mode horloges vind ik. Staat ook wel goed op de mesh band.
Persoonlijk zou ik nooit met zulke merken lopen als Boss, Tommy Hilfiger enz. En Hugo Boss was natuurlijk ook een foute man.
Welkom op hf, het virus heeft je te pakken ha ha