Dag forumleden,
Inmiddels al enkele weken hier aan het rondkijken en het werd weleens tijd om mezelf eens voor te stellen. Altijd al wel iets met horloges gehad, maar pas ik hier aanwezig ben is het echt aan gaan wakkeren. Hier ook gelijk een kritische noot naar jullie toe, want sindsdien kan ik niet meer genieten van mijn oudere horloges (plakmerken) en wordt mijn vriendin er gek van dat ik in de avond vaak naar horloges zit te kijken . Vooral horloges waarvan ik weet dat ze onbereikbaar zijn en er gewoon naar aan het kijken ben, maar zij denkt dat ik die horloges wil gaan kopen en dan vooral angst heeft als ze het prijskaartje ziet.
De horloges waar ik eerst mijn dagen mee doorkwam en ik ook erg tevreden mee was zie je hieronder.
Inmiddels merk ik dat ik deze horloges een stuk minder draag. Alleen de linker nog weleens, aangezien mijn vriendin die nog steeds het mooist vindt. Dit is het vlak waarop ik dus verpest ben. Inmiddels meer gericht op echte horlogemerken en ook mechanische horloges trekken mijn aandacht. Dus in een jaar tijd een ‘dresswatch’ (automaat), duiker (kinetic) en meer sportiever horloge (automaat) aangeschaft. Voor nu even rust of ik moet ergens een Hamilton Intramatic zilver 38mm tegenkomen. Laat maar weten als iemand daar tips over heeft en anders misschien tijdens de Rikketik die ik voor het eerst ga bezoeken. Dat is het horloge waar ik nu toch al lange tijd naar zit te kijken, maar wordt helaas nergens meer verkocht.
De komende tijd zal ik nog vaak gaan genieten van jullie bijdragen en misschien tot binnenkort op de Rikketik. Heel benieuwd wat ik daar kan verwachten.
Gegroet!