Hallo mede forumleden,
Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Ferry en draag al sinds kleins af aan horloges. Het begon met een flikflak horloge op de basisschool en daarna verschillende casio’s gehad die elk uur 2 piepjes waar de klas altijd heel erg blij van werd (not) maargoed heb dat nooit uitgezet.
Ook heb ik veel Swatches (met van die rekbandjes waar je vel en haren tussen gaan zitten) gehad waaruit mijn voorliefde voor chrono’s is ontstaan. Ik was jong maar vond ze zo mooi en ze waren voor mij betaalbaar door me bijbaantjes.
Toen kwam het tijdperk Apple watches afgewisseld met een Casio G-Shock en Kyboe chrono helaas droeg ik toen niet meer elke dag een horloge mede vanwege me werk waardoor ik eigenlijk ook een beetje de interesse erin verloor.
Maargoed laatste tijd wou ik toch wel weer een leuke chrono hebben en daar had ik het (al een tijdje terug) met een vriend over die ook eigenaar is van een Used Products winkel. Die belde mij dat er misschien wel een horloge was binnengekomen waar ik interesse in had. Het was een Tag Heuer Link van de eerste eigenaar die met spoed geld nodig had en hem daarvoor daar heeft aangeboden compleet met doos, boekjes en garantiekaart. De eigenaar had schijnbaar nog gezegd dat als die er over een maand nog zou zijn hij hem wel terug ging kopen. Paar dagen later ben ik langsgegaan en toen ik hem zag wist ik meteen dat ik hem wou en dus zo geschiedde. Mijn budget was niet zo groot maar deze paste er precies in. Heb hem voor een zéér nette prijs overgenomen (tegen inkoop aan) en ben er superblij mee.
Helaas kan ik vanwege me werk nog steeds geen horloge daar dragen maar bij elke vrije tijd die ik heb zit die om m’n pols. Ik heb mijn interesse en liefde voor horloges weer terug. Ben er echt superblij mee.