Even mijn verzameling delen na 2 jaar van verzamelen :)

De Speedmaster en de Titus (tu)

Die vind ik zelf inderdaad prachtig, zal ik ook nooit meer wegdoen :slight_smile: . De Daniel Perret is een new old stock, durf ik zelf amper te dragen :smiley: Ik hou inderdaad van zeer uiteenlopende dingen en heb niet echt 1 specifiek verzamelgebied :slight_smile:

De Perret vind ik een van de leukste.

Afwisseling is juist goed in een verzameling. Mijn manco is dat ik een voorliefde voor gouden horloges heb, waardoor ik een vrij eenzijdige collectie heb en steeds naar de 2-3 toppers grijp en de rest maar wat in de doos ligt.

ja dat had ik vroeger ook dat ik altijd dezelfde 2 droeg, maar de laatste maanden heb ik ook de ‘eenvoudigere’ klokjes weten te appreciëren en ben ik er steeds meer gaan bijhouden. Ik vind het zelf wel een fijn gevoel dat je zo wat kan afwisselen. Uiteraard heb ik ook mijn voorkeur natuurlijk. Goud draag ik zelf ook soms, plaqué heb ik liever niet in mijn verzameling, ben ook van het principe ofwel goud ofwel staal :slight_smile:

Erg mooie horloges! Zo’n Richard bumper automaat en net zo’n Tissot duiker liggen bij mij nog ergens in een laatje te wachten :slight_smile:

ik heb voor de richard nog een donorhorloge liggen trouwens :slight_smile: moest je in de knoop zitten met onderdelen :slight_smile: