Even mijn verzameling delen na 2 jaar van verzamelen :)

Bij deze even mijn verzameling delen na 2 jaar verzamelen, veel gekocht en opnieuw verkocht om dan af en toe eens wat ‘keepers’ bij te houden:)sommige staan al op dit forum, anderen niet. fotootjes voor de liefhebbers :slight_smile: wel met de iphone gemaakt wegens gebrek aan beter. Een nieuw fototoestel staat op het programma :slight_smile:

Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP Explore HXCMDP

Als dit het resultaat is van 2 jaar verzamelen heb je goed je best gedaan.
Vooral de Lemania, Titus en Speedy kunnen me wel bekoren.:)-D

Leuke collectie en vooral mooie Pierce :slight_smile:

Mooie plaatjes!
Bedankt voor het delen

Prachtige verzameling en dat in twee jaar. Benieuwd waar dat gaat eindigen.

Prachtige verzameling. Die Hebdomas, is dat ook een 8 dagen loper ?

die Speedmaster 145.012 springt er toch wel uit zeg!

Mooie verzameling, ga zo door (tu)

Die oude Speedy is erg mooi! Nieuw model band past er niet zo bij.

Schitterend, Titus is subliem.

Mooie verzameling heb je daar bij elkaar gescharreld!

Nog bepaalde doelen?

Mooie verzameling, ook conditie van de horloges is erg mooi in mijn ogen.

die pierce draag ik zelf zeer vaak; vind het echt een topklokje :slight_smile: en zeker de Nederlandstalige datumaanduiding, waar heb je die in godsnaam gevonden :smiley:

hoihoi, ja dat is een 8 daagsuurwerk, loopt echt nog prima; heeft 2 jaar geleden een onderhoud gekregen :slight_smile: ben er zelf eens mee naar het horlogemuseum geweest in Mechelen (België) Ik had dit uurwerk aangedaan die dag, de eigenaar van dit museum heeft nog gewerkt voor Hebdomas en verklaarde me gek dat ik dit droeg :D, hij vertelde me dat hij dit zelf nog niet had gezien :slight_smile: dat is alvast een vaste waarde in de verzameling :slight_smile:

Hoihoi, het is een 105.012 :wink: dat is inderdaad mijn topper natuurlijk, hartelijk dank!

Ik weet het, heb er zelf ook al aan gedacht om hem te veranderen; maar ik zit een beetje met het dilemma: de oudere banden zijn niet erg solide (stevig?) en aangezien ik de speedy wel vaak draag heb ik een beetje schrik. Maar moest ik een passende band vinden, denk ik wel dat ik hem zou kopen hoor :slight_smile: enig idee waar ik deze kan vinden?

Bedankt! ja ik ben zelf zo een beetje autistisch op dat gebied :slight_smile: ik probeer ze altijd te vinden in zo goed mogelijke staat, uiteraard is er een marge aangezien het gaat om vintage klokjes natuurlijk :wink:

Bedankt! ja toch wel, zou ooit graag een mooie vintage navitimer hebben o.a. ook een speedmaster mark 2 spreekt me wel aan, maar dat is nog wat sparen geblazen :)meestal hanteer ik het principe, 'ik zie wel wat er online verschijnt’Het hoeft ook niet altijd duur te zijn; zoals de Roma Compressor, eenvoudig uurwerkje maar ziet er echt zeer goed uit. Een Atlantic worldmaster komt binnenkort ook wel in de verzameling denk ik :slight_smile:

Bedankt! daar ben ik zelf ook benieuwd naar :smiley:

Prachtig zooitje ongeregeld, eigenlijk net als bij mij :wink:
De Pierce en DP springen er wat mij betreft uit want een 2e zul je niet gauw vinden…