Even netjes voorstellen

Beste mede forumleden,

Al flink een tijdje lees ik mee en ook al een paar topics aangemaakt. Nu wou ik mij toch even netjes voorstellen. Ik ben Gerben en ben 18 jaar oud. Ongeveer een jaar geleden ben ik mij gaan interesseren in horloges. Eerst Kwam er een Fossil en hierop volgde een tissot deze horloges waren beide quartz. Zelf begon ik meer te voelen voor mechanische uurwerken, nadat mijn vader een Seiko sarb033 had gekocht. Mijn volgende aankoop waren wat seiko5jes waar ik nog steeds heel blij mee ben. Ik weet niet hoe maar Seiko trok mij echt aan. Ik stuitte op de geschiedenis van dit merk waarna ik mijn zoektocht ben begonnen naar een King Seiko 4502-7001. Uiteindelijk is dit horloge in mijn collectie gekomen en ik ben zeer trots op mijn collectie. In de tussentijd verveelde ik mij best erg. In mijn vrije tijd heb ik een horlogedoos in elkaar geknutseld.


Voor mijn automatische horloges wou ik graag een opwinder dus deze heb ik zelf ook gemaakt.

Mijn volgende uitdaging wordt het servicen van horloges. Ik hoop ook nog veel te leren van dit forum en tegelijkertijd ook iets bij te dragen!

Zelf vind ik de grote verslagen erg leuk om te lezen. Nu vroeg ik mij of er interesse is in een verslag van mijn eerste of tweede volledige service van een uurwerk.

  • voor
  • tegen

0 stemmers

Bedankt voor het lezen!

29 likes

Welkom

1 like

Welkom. Veel plezier hier en knap dat je zelf een horlogedoos en winder hebt gemaakt. :+1:

2 likes

Welkom. Jij komt er wel !

Welkom! Lekker bezig Gerben! :+1:

1 like

Welkom en ik denk dat we dat allemaal graag zien :+1:

1 like

Welkom Gerben.

1 like

Welkom hier! Leuke start wat betreft horloges!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!
:hammer:

1 like

Welkom op het Horloge Forum, prachtige horloge kist en watchwinder! Nu benieuwd naar je volgende horloge ondernemingen. Veel plezier hier!

1 like

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier en voor gestemd, dat zij altijd topics om van te smullen!

1 like

Welkom

1 like

Welkom Gerben en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom Gerben en veel plezier op het forum! Een verslag is zeker leuk.

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en natuurlijk zien wij graag uit naar je project. :+1:

1 like