Even netjes voorstellen

Björn, welkom en veel plezier op ons forum.

1 like

Daar kan een nieuwe accu in (als dat ondertussen nog niet gebeurd is) dan kan ie weer even mee.

1 like

Welkom

1 like

Ah, ok thanks.
Ik heb er nog geen nieuwe accu ingedaan.
Had wel op de site van Monsterwatches mijn gegevens achtergelaten voor een eventuele prijsopgave om dit te laten vervangen.
Maar had al op zijn site gelezen en tevens hier op de site dat het druk man is.

Wel grappig om hetzelfde horloge te zien.
Heb m nog nooit ergens gezien.

1 like

Je ziet ze inderdaad niet zo heel veel, de lume variant lijkt vaker voor te komen. Voor mij was het het eerste echte horloge waar ik voor gespaard had en na enig kwijlen voor de vitrine uiteindelijk gekocht heb. 850 gulden ofzo, heb het bonnetje nog.
Bij mij gebeurde hetzelfde, het belandde in de lade nadat het op een ochtend geen lading meer behield. Heb hier na hernieuwde interesse in horloges bij de plaatselijke juwelier een nieuwe accu in laten monteren.
Inmiddels heb ik ook andere kinetics gespaard en kan ik het zelf. Ik weet niet in welke regio je zit, maar er als je in de buurt zit wil ik hem best wisselen voor je.
De aanschaf van een nieuwe accu is pak em beet 20-25 euro.

Op Ali was ik niet zoveel kwijt voor zo’n condensator. Je kan ze ook via eBay halen; is iets duurder. Helpt wel goed: gelijk weer maanden gangreserve. Zelf vervangen is op zich goed te doen: op YouTube zijn wel wat handleidingen te vinden.

Oh ja, welkom trouwens. :grinning:

2 likes

Wat cool joh dat je ze spaart. Superleuk !!
Was toendertijd begin 2002 uit mijn hoofd best een duur horloge ja. Heb er mijn 13e maand voor gebruikt.
Ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Mocht het niet in de buurt zijn dan sowieso bedankt voor je aanbod.

Dat is inderdaad behoorlijk uit de richting :grin:

1 like