Nou, hop dan. Ook ik zal eens een stukkie inzenden. Toch wel net zo netjes, gezien de uren die ik al rond tuur op dit forum.
Ik draag al een jaar of 30 dagelijks een klokje. Heb het tot een jaar of 15 geleden altijd met een degelijk horloge gedaan. Mijn eerste echte aankoop was een Tag Heuer Formule 1. Prima ding, maar emotioneel nul.
Inmiddels omvat mijn bescheiden collectie 4 horloges, waar ik elke dag van geniet. Het zijn, naar mijn bescheiden mening, keurige discrete klokjes die ik mooi kan afwisselen.
De Speedmaster (reduced) heb ik 13 jaar geleden aangeschaft en is een echte all-rounder. Draagt ook top. Gaat ook nooit meer weg
De Big Crown Pointer Date is een fijn klassiek en tijdloos klokje, die perfect bij een overhemd (lees werk) past. Naast staal ook fraai met een zwarte croco band.
De Helson Skindiver is een perfecte klok voor de vakantie. Zo robuust als een tank en ook zo afgewerkt. Loopt als een zonnetje en leuk te combineren met mesh, leder en rubber. Onverwoestbaar, maar wel een overhemd shredder.
De Stowa Flieger (handopwind en 36mm) is mij laatste aanwinst. Mooi verfijnd klokje, die goed in elkaar steekt! Ben ik dan ook zeer te spreken over.
Nog wensen? Niet specifiek. Ik ben redelijk impulsief en zo dus ook met mijn aankopen. Heb gelukkig nog nergens spijt van gehad.
Mooi om alle verhalen te lezen van liefhebbers die allerlei grails voor ogen hebben. Ik ben wel gecharmeerd van de Omega Trilogy serie. Wie weet komt het er ook een keer van. Ik heb een donker bruin vermoeden dat er veel andere voor zullen komen.
Goed, dat was het voor zo even. Ik groet u, fijne avond!