Even netjes voorstellen

Welkom!

1 like

Welkom

Maar van het

is niet veel terecht gekomen zie ik :grin:

1 like

Welkom🙂

1 like

Welkom hier.

1 like

Ik trost mij met het idee dat ik in ieder geval duurzaam bezig ben aangezien het hergebruik betreft :grimacing:

1 like

Welkom. Mooie collectie :blush:

1 like

Welkom. Mooie collectie heb je. Vooral je omega.

1 like

Van harte welkom. Zeer mooie collectie!

1 like

prachtige collectie tot hiertoe :ok_hand:

1 like

Welkom op het forum, Bart

1 like

Welkom! :wave:

1 like

Als je van ambacht en kwaliteit houdt, ken je dan de website van manufactum.de ? leveren heel veel producten in ouderwetse kwaliteit.

1 like

Welkom op het forum, Bart! Ook woonachtig in de parel van Noord-Holland, zie ik! :grin:

1 like

Welkom, erg mooie seamaster!

1 like

Welkom Bart!

Dat heb ik dus ook. In een tijdperk waarop de consumentenmarkt gericht is op wegwerp en nieuwe producten al praktisch voor de release ingehaald worden door hun opvolger ( planned obsolescence), zijn mechanische horloges een verademing.

Een beetje een middelvinger naar het vergankelijke, gemaakt om voort te bestaan, ondanks de voort tikkende tijd.

Veel plezier hier!

1 like

Stijlvol! Van harte welkom Bart!

1 like

Jawel, geboren en getogen. Inmiddels neergestreken in ‘De Draai’ tegen de ringvaart aan dus ben de schaatsen al aan het slijpen :wink:

1 like

Amen! Mooi verwoord :clap:t2:

1 like

Je bent toch geen accountmanager Bert :wink:. Maar ik geloof graag dat ze Duitse degelijkheid leveren.

Dan wonen we niet ver van elkaar af! Mijn schaatsen liggen ook klaar, nu nog ff n paar voor mijn dochter halen, die is er al weer uitgegroeid! :grinning_face_with_smiling_eyes: