Welkom…
Welkom!
Welkom Mark
Welkom
Welkom Mark
Welkom Mark, stoere collectie zo
Welkom!
@pasd Dank je wel! Heb gister de nieuwe Citizen Promaster gezien op plaatjes en ben nu al "in Love". Las dat het horloge in mei geleverd ging worden. Heel benieuwd, gaat om dit model trouwens.
Welkom! Ik hoop dat je blijft genieten van het duiken! Het is heerlijk om te doen maar ik was helaas na een paar jaar in NL wel klaar met het duiken. Vaak koud slecht zicht en weinig te beleven was de reden voor mij om te stoppen.
Welkom Mark op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie. Hulp (of verwarring) bij de aanschaf van het nieuwe horloge kun je hier wel voor aankloppen.
Plaats eens een zoekopdracht met daarin jouw wensen en budget. Moet je eens zien wat er voor deuren open gaan
Welkom op het mooie forum.
@Dicky dat blijf ik zeker nog steeds doen. Ik snap jou helemaal hoor maar zo extreem heb ik het nog niet ervaren. Er zijn wel eens dagen dat je slecht zicht hebt maar dat heb ik nog maar een paar keer meegemaakt. Heb veel duiken gemaakt in Ruinerwold(engelengaarde diep) speciale duiklocatie. Max diepte is 20m. Zicht is meestal rond de 4 a 5 m en watertemperatuur is voor mij prima(heb geen droogpak😉) Buitenland is natuurlijk veel mooier maar in NL kun je ook echt mooi duiken o.a in vinkeveenseplassen. Jammer dat je besloten hebt om niet meer te gaan duiken maar begrijp jou keuze wel.
[quote=“Syntaxx, post:1, topic:324706”]
ben nu tot de conclusie gekomen dat less is more🙈
Denk ik tegenwoordig ook zo over, mijn max is 3.
Welkom op het forum en veel plezier!
@Dave76 bedankt voor je reactie,
Voor de aanschaf van een nieuw horloge leek mij dit idd de ideale plek, vandaar dat ik mij ook heb aangemeld Fijn dat iedereen bereid is om mee te denken
Weet nog niet hoe alles werkt maar een zoekopdracht is helemaal geen verkeerd idee. Thnx voor jou feedback
@anon36966033EV zo blijft je collectie ook overzichtelijk en heb je veel minder last van keuze stress
Welkom
Welkom!
Welkom hier op dit mooie forum!
Welkom
Welkom.