Even netjes voorstellen

Beste forumleden,

Even voorstellen hier op dit forum🙂

Mijn naam is Mark,
Ben 37 jaar en woon samen met mijn vriendin.
Ben in 2010 gestart om mijn duikbrevet te halen en nee geen Padi cursus van 3 dagen…echt een opleiding van één jaar, dan ben je pas goed onderbouwd👌 Duiken is een geweldige hobby maar kan ook zeer gevaarlijk zijn als je bijvoorbeeld in paniek raakt onderwater, daarom is het echt aan te raden om een opleiding te gaan volgen en geen cursus.

Toen ik mijn duikbrevet in 2011 heb behaald is het horloge virus definitief begonnen. Wat een heerlijke hobby is dit zeg, heb al veel horloges gehad, maar ben nu tot de conclusie gekomen dat less is more🙈 Heb mij daarom ook een max gesteld van 4 horloges in de collectie. Op dit moment zijn dat er twee aangezien ik mijn werkhorloge(G-9000)niet mee reken. Mijn voorkeur gaat dan ook direct uit na duikhorloges🐬en Outdoor🦎
Ben gewend aan dikke klokken dus bij minimaal 45mm begint het pas voor mij😎 Moest eerst niks hebben van G-shock’s maar ben ze steeds meer gaan waarderen en nu kan ik niet meer zonder!

Tot slot hoop ik hier veel te leren en dat ik jullie ook kan ondersteunen in bepaalde zaken.
Heb de laaste tijd vooral veel horloges verkocht en heb er ook weer een paar gekocht(splinternieuw)Mijn huidige collectie bestaat momenteel uit;

•Citizen Professional 1000m
•G-Shock GWG-1000-1A3ER
•G-Shock G-9000-1ver

Ben momenteel rustig aan het zoeken voor een nieuw horloge dus ben benieuwd wat ik hier allemaal tegen kom😃
Mocht ik weer een nieuw horloge aanschaffen dan meld en deel ik dat hier uiteraard met jullie.

Met vriendelijke groet,

Mark

52 likes

Welkom op het forum! Veel leesplezier hier.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Heerlijke horloges…(bijna)niet kapot te krijgen!! Heb er vroeger wel een paar versleten… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

welkom-home

1 like

@daan dit zijn idd modellen die tegen een stootje kunnen. Zeer robuust/betrouwbaar!

1 like

welkom trouwens…en veel leesplezier :wink:

1 like

Welkom :smiley: Mooi setje van drie heb je daar op de foto staan :ok_hand:t3:

1 like

:wave: en duiken is geweldig :raised_hands:

1 like

@Rob007 niks meer aan toe te voegen😎

1 like

Welkom Mark

1 like

Welkom op het HF Mark :+1:t2:

1 like

Van harte welkom op het forum.

Werkpaarden dus! Mooi! :horse:

1 like

1 like

Welkom Mark!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Mark.

1 like

Welkom hier.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom!

1 like