Even normaal doen. Skagen titanium.

Ik heb een zwak voor dit horloge. Heb het al jaren. Draag het regelmatig. Eenvoudig Japans quartz uurwerk. Prachtig gevormde kast, band en dial. Kost niet veel maar qua afwerking en betrouwbaarheid voelt het voor mij als een zeer luxe horloge. Petje af Skagen.

Oordeelt u zelf. Heeft u zelf ook zo’n quartzje wat u aan het hart gaat? Laat zien!

54 likes

Die hebben er inderdaad leuke modellen tussen zitten.

2 likes

Daar gaat het om! Gaaf horloge trouwens.

Draag zelf graag quartz, deze bijvoorbeeld;

21 likes

Leuk horloge hoor! Niets mis mee

1 like

@Brodie idd mooi horloge, maatje van me heeft dezelfde, alleen bij hem ging helaas al vrij snel de band ‘rafelen’

1 like

@Marcel_M hier kun jij over meepraten toch? Deel uw ervaring!

1 like

Ik vind het een leuk ding. Het hoeft niet altijd de wereld te kosten toch?

Dit is mijn quartz die veel draagtijd krijgt. Ook van titanium. Ik zou hem zelf nooit gekocht hebben maar hij is van mijn opa geweest die inmiddels is overleden. Op een canvas of perlon is het nog best een tof ding.

6 likes

Mooi horloge, heb zelf jarenlang een quartz gehad. Een Tissot t touch, beetje ingewikkeld om te bedienen, maar ook mooie klok.

1 like

Mooi stijlvol horloge.

1 like

niet mijn ding…

Deze is gaaf😍 Welk model van de Casio Oceanus is dit?

2 likes

Snap ik helemaal

1 like

Erg mooi horloge zeg! Mooie foto ook!

1 like

Het is ook het verhaal erachter idd. Coole Seiko dit.

1 like

Yep, inderdaad :hugs: Liet me door een collega gek maken op horloges en dit was m’n eerste koop. Nagenoeg alle klokjes met korting en deze niet. Maar ja, deze raakte me. Fijn licht en goed draagbaar horloge

4 likes

Hele mooie deze

Ja die is erg mooi! Oranje en titanium is een goede combi

1 like

Hé, bedankt man. Dit is de: Casio Oceanus OCW-t200s-2ajf

thnx! :+1:t3:

1 like

Helemaal mee eens. Strak model en de secondewijzer is een leuk accent. Heb deze ook al op de korrel gehad (maar nog niet geschoten).

1 like

Die heb ik ook ooit gehad! Mooi, maar ben nu meer van het mechanische, dus een aantal jaren geleden geflipperd. Toch een leuk horloge!

4 likes