Even voorst(/p)ellen

Dag allemaal,

In dit topic kom ik mezelf even voorstellen en mijn toekomst voorspellen…

Voorstellen
Ik ben Mellie, 20-jaar oud, en ik heb onlangs van @vintage4all (Bernd) mijn eerste automatische horloge gekocht. De aanleiding voor mijn eerste horloge was het behalen van mijn deeltijd HBO-propedeuse, ik heb van ons pap geleerd dat men zichzelf moet belonen.

Dat leek eerst simpel horloge van bol.com te worden, echter ben ik iemand die altijd (uitvoerig) onderzoek doet naar grote aankopen. En dat is in het geval van horloges voor de portemonnee niet heel handig heb ik gemerkt. Ik kwam hier terecht.

Wat is er veel moois, en wat is dat duur.

Als half-student zijnde kwam ik erachter dat ik toch wel iets dat tegen een stootje en onvrijwillig slokje bier (bestaat dat?) kon moest aanschaffen. Dus werd het een duiker. Deze moest ook enigszins vertoonbaar zijn op de werkvloer, onder een overhemd. (Mooi, dat deeltijd.)

Eerst werd ik verliefd op de CW Trident C60 PRO 600, waarvoor ik tot in medio februari/april had moeten sparen.

Sparen… :sweat_smile: Jullie kennen het misschien, na twee weken hier meelezen spaarplannen geschrapt. Ik kon niet langer wachten op een pols-versnapering en ben gaan rondstruinen op het marktonderdeel van dit forum.

Daar kwam ik de Hamilton Khaki Action van Bernd tegen, stoer ding, kan tegen een stootje, en klein genoeg om onder een overhemd te dragen. Ik kende zelf het model niet, maar ik had al wel eens naar een Hamilton Khaki Sub staan staren door een raampje bij de juwelier.

De foto’s volgen hieronder.

Even voorspellen?
Ja, het voorspellen… Normaliter ben ik niet iemand die in de toekomst kan kijken, maar ik voorspel dat deze Hamilton niet mijn enige horloge zal blijven. Vooral gezien ik hier na aankoop nog steeds rond struin. :innocent:

Denken jullie dat ik het vol hou, om alleen bij carrière/levensprestaties mezelf te belonen met een horloge?

Foto’s of het is niet gebeurd

25 likes

Welkom! Leuke aanwinst. En de voorspelling dat dit niet de enige zal blijven, daar zullen het allemaal mee eens zijn!

1 like

Welkom! Vlucht nu het nog kan!

En ik vind 's morgens wakker worden in een droog bed al een levensprestatie. Ga zo denk ik maar eens iets bestellen.

2 likes

Mijn beste,

Mellie, van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dat vind ik ook een hele prestatie. Zie graag de NA :wink:

Budget voor de komende tijd is €0,- En Watch2Day heeft alleen maar rommel in de outlet vandaag.

Heerlijke uitspraak. Ik hoor het je al bijna zeggen :sunglasses:

Mooie nieuwe aankoop heb je! Veel draagplezier :+1:

Het verhaal mbt sparen is herkenbaar als student! Wat studeer je?

Die Hamilton van jou is een bijzonder horloge van gerenomeerde Zwitserse makelij, mooi en gefeliciteerd daarmee! Welkom op het horloge forum, veel plezier als lid!
Er zijn hier enkele duizenden waarzeggers die je toekomst kunnen voorspellen😀!

1 like

Welkom en veel plezier met je nieuwste aanwinst.

1 like

Welkom!

Een week lang niet naast de pot geplast te hebben vind ik een bijzondere gelegenheid om een horloge voor aan te schaffen.

Oftewel…

2 likes

Haha, dank! Ik studeer Commerciële Economie.:man_student:

2 likes

Ik zou wel graag reële doelen willen stellen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

images

1 like

Mooie introductie.
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Als je volgende aankoop er nu een is met een flink gedomed glas. Kun je die meteen ook als glazen bol gebruiken voor je volgende voorspellingen. :wink:

2 likes

Welkom ! Mooie NA die Hamilton ! Daar kun je even mee voort :stuck_out_tongue_winking_eye:
De rest komt vanzelf met de tijd die wegtikt op je Hamilton :innocent:

1 like

Welkom,en gefeliciteerd met je toffe aanwinst

1 like

Ha, goed om te zien dat de hami je goed bevalt.(pa mag dan wel wijze woorden hebben, doch…in horloges moet hij nog het eea leren😉, hoewel een g-shock ook een wijze keuze kan zijn)
Niet veel geziene gast deze hami en staat mooi op je pols, geniet er van✌️.

1 like

Welkom :grin:

Welkom en veel plezier op dit forum!

Dat is gelukkig een hele flexibele definitie :sweat_smile:

Haha, mooi! Noord-Limburg?

Welkom Mellie, veel plezier hier!

1 like