Welkom man! Leuk dat je er bent en wat tof om te lezen dat je hier via de podcast terecht bent gekomen
Vandaag net weer een nieuwe aflevering online, keer een iets ander onderwerp.
Heel veel plezier en zie graag meer van je projecten tzt
Welkom man! Leuk dat je er bent en wat tof om te lezen dat je hier via de podcast terecht bent gekomen
Vandaag net weer een nieuwe aflevering online, keer een iets ander onderwerp.
Heel veel plezier en zie graag meer van je projecten tzt
Mooi man,veel plezier bij je horloge hobby en welkom hier.
Welkom ![]()
Van harte welkom Thijmen ![]()
Heel veel plezier met lezen en leren. Er is op HF erg veel kennis, kunde en vaak ook hulp beschikbaar. Laat je ons weten wat de volgende stap of project gaat zijn?
Welkom! En wat tof dat je er ook handig mee bent! ![]()
Welkom op HF Thijmen
Nogmaals super bedankt voor alle reacties!
@Langelambal en @AB64: Bedankt voor de links naar die draadjes! Als ik weer tijd heb ga ik zeker alles doorlezen.
@Anthony: Yess ik laat het zeker weten, ik moet eerst nog even de goede tools en oliën inslaan.
@Aequitas1981: Ik had het gezien ja, ik ga hem straks luisteren op de weg naar huis!
Aangenaam om kennis te maken Thijmen en welkom!
Goede timing. Heb morgen een autorit van 270KM voor de boeg. Dat maakt een deel van de rit in ieder geval weer een stuk aangenamer.
Welkom hier Thijmen.
Welkom!
Dus het is nog steeds ‘van’: vintage and new ?
Leuk dat jij je nu voorstelt!
Welkom hier! Leuke introductie.
Van harte welkom Thijmen!
Haha, lekker! Ik had woensdag retourtje Den Haag vanuit Groningen. Was de podcast goed van pas gekomen ![]()
Welkom!
Leuk dat je ook de uurwerk techniek induikt. Veel succes daarmee:+1:
Welkom Thijmen en leuk dat je het horloge maken ook echt doet.
Succes met verder uitbreiden van je gereedschap (goed gereedschap is het halve werk!) en je collectie.
Van harte welkom op ons mooie forum
Welkom Thijmen ![]()
x2