Even voorstellen + 1e horloge

Goedemorgen allemaal,

ik struin al langer dit forum af en geniet van de prachtige creaties die voorbij komen. Ik ben Gavin en kom uit het Westland.

Ben lang aan het twijfelen geweest om een smart watch te kopen maar gelukkig op tijd tot zinnen gekomen. In augustus ben ik trotse eigenaar geworden van een Orient Kamasu in het zwart, gekregen van mijn vrouw en kinderen voor mijn verjaardag. Deze gaat noooooit meer weg.

Kort daarna ook een Citizen Promaster BN0151 gekocht voor tijdens sporten maar deze wil ik weer verkopen. Sinds ik de Citizen NJ0150 heb gezien staat deze bovenaan mijn wishlist. Naar mijn smaak heeft dit horloge heel veel.

Wie weet ooit is een high end horloge maar in de huidige tijden van economische onzekerheid, een gezin met 3 kinderen, blijven het voorlopig budget vriendelijke maar kwalitatief goede horloges.

In ieder geval, een ‘gevaarlijke’ hobby!

Gr, Gavin

86 likes

welkom-home

1 like

Welkom op HF Gavin. Veel lees-en kijkplezier hier op het forum. En geniet van onze hobby en je NA

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom bij de club Gavin.

1 like

Welkom Gavin! Mooie Orient heb je daar gekregen!

1 like

Welkom op HF, Gavin!

Prima horloge, die Orient! En ja, die Citizen Tsuyosa is inderdaad een leuke serie!
En…

daar is helemaal niks mis mee!

Yep, I know what that’s like. :sweat_smile:

Je kunt er inderdaad je geld wel aan kwijt. :grimacing: Dus, lekker rustig aan en genieten van wat zich aandient! :+1:

3 likes

Welkom, veel lees plezier hier op het forum!

1 like

Welkom hier op het forum!

1 like

Welkom Gavin!

Plezier had je al hier!

Noem het gerust HORLOVID 19.

Die Yeele is the forum hottie!

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom met deze leuke start Gavin :partying_face:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Gavin hier op dit leuke en informatieve forum :+1:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom Gavin :facepunch:

1 like

Welkom Gavin, en veel plezier met je orient.
Als cadeau gekregen zou ik hem ook nooit meer wegdoen. :watch:

1 like

Welkom! leuke Orient!

1 like

Welkom hier bij HF !
Mooi horloge die Orient.

1 like