Welkom !! Veel plezier met je aankoop en het zoeken naar nieuwe horloges
welkom!
Welkom op het forum, Gavin!
Welkom Gavin. Interessante naam. Fan van de muziek of van de saus?
Welkom, mooie Oriƫnt.
Geen van beide⦠maar ik ben voor mijn werk een keer naar Guatemala geweest. Mensen in het guesthouse hebben me meegenomen naar een concert en salsa feest (geweldige herinneringen). Toen zijn mān collegaās mij Mr.Salsa gaan noemen.
Welkom en een mooie Oriƫnt zeg!
Welkom!
Welkom, Gavin en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom hier.
Je weet dat die Kamasu met saffier glas beter tegen het leven bestand is dan die Citizen met zān mineraalglaasje? Aan de andere kant is quartz robuuster dan een automaat. Hmmmmm.
Wat voor sport is het?
Sterker nog, ik vind ze mooi. De NJ0150 die je op het oog hebt ook.
Welkom.
Welkom Gavin op dit leuke forum, lekker genieten van al het moois wat voorbij komt.
Gefeliciteerd met je OriĆ«nt, goede keus van je vrouw en kinderen dit horloge . Natuurlijk doe je zoān verjaardagscadeau niet weg, wens je er ook heel veel draagplezier mee
. Met Citizen is ook niets mis mee, uiteindelijk draait het allemaal om een horloge die je mooi vindt. De hobby wordt pas gevaarlijk als jij je gek laat maken over high end horloges op het forum. Als liefhebber vind je een horloge mooi of niet en dat hoeft dus niet perse een heel duur horloge te zijn. Dus als je ooit je collectie wilt uitbreiden kan dat ook met niet al te dure horloges. Laat gewoon je gevoel spreken als je een horloge mooi vindt.
Welkom Gavin.
Leuk horloge, goeie keuze als āstaterā, een heel goeie allrounder.
Nu je de doos van Pandora opengetrokken hebt zou ik zeggen, veel plezier met deze prachtige hobby!
Michciel
Welkom en veel leesplezier
Dat klopt maar ben zuinig op de Kamasu dus ga er niet onnodig wild mee doen. Het sporten is in de sportschool, gewichten, etc.
Ik vind de NJ0150 zo mooi dat ik liever die BN0151 verkoop (en dus maar zonder horloge ga sporten voor nu).
Dude, het is een toolwatch. Ik begrijp dat het emotionele waarde heeft, maar een beetje met
rommelen in de sportschool, dat doe ik al jaren drie keer in de week met elk willekeurig horloge wat ik die dagen toevallig aan heb.
Soit, leren banden en zweet zijn geen lekkere combi, maar ook dress watches gaan daar niet stuk van.
Ook de Citizen Tsuyosa waar je naar kijkt kan zeker wel tegen een rondje sportschool, en je zult zowel de Kamasu als de Tsuyosa gewoon onder de douche kunnen dragen.
Laat je vooral niet tegenhouden om lekker je horloge te dragen.
Welkom!
Welkom!
Welkom Gavin, mooie Orient en leuke intro!