Hi Guys,
Met dit bericht wil ik me even voorstellen zoals goed gebruik lijkt te zijn op dit mooie forum. Ik ben Gestas, ICT ondernemer uit de regio Rotterdam. Halverwege tussen 30 en 40 jaar oud. Ben getrouwd en heb een dochter van 2. Naast horloges hou ik van golf, whiskey en nog een paar dingen.
Altijd heb ik horloges gedragen vanaf mijn jonge tienerjaren. En een groot fan geweest van Apple Watch. Een tijdje terug begonnen met het de-digitaliseren van mijn persoonlijke leven. Bijvoorbeeld allemaal apps van je telefoon afgooien, minder notificaties proberen binnen te krijgen van bijvoorbeeld mail, chat en socialmedia. En in dat daglicht ook gaan twijfelen aan de Apple Watch.
Op zoek naar een mooie mechanische vervanger voor de smartwatch, ben ik besmet met het horlogevirus. En al een aantal maanden aan het studeren geraakt van dit geweldige interessegebied.
Ondertussen ook een paar mooie stukken aangeschaft. Natuurlijk als personal fashion items. Maar voor een paar klokjes geldt ook dat het waarde vasthoudende voorwerpen zijn, die hopelijk in bezit kunnen blijven voor lange tijd. Bij mij, en later allicht bij familie.
Ik heb afgelopen maanden dit forum leren kennen als een leuke verzamelplek van info en gelijkgestemden, en ik stel me graag aan jullie voor.
Groeten en hele fijne feestdagen gewenst HF-ers.
Gestas
Dit was de initiele vervanger van de Apple Watch
PS: De Apple Watch is nog steeds de beste horloge om mee te sporten (fietsen en golf) dus gebruik hem nog regelmatig. Echter met alle notificaties uit.