Even voorstellen, aangenaam ;)

Hallo beste lezer!

Ik zit nu al een aantal weekjes rond te struinen op HF, daarom de keus om toch maar een account aan te maken zodat ik wat actiever mee kan doen hier.

Mijn naam is Dylan, ik ben 23 jaar en ik kom uit Schiedam. Dit forum gevonden omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een horloge omdat de afgelopen jaren mijn pols vrijwel altijd “kaal” is geweest. Heb hiervoor een Apple Watch gedragen, waar ik eigenlijk nooit aan heb kunnen wennen waardoor die vrijwel alleen tijdens het hardlopen wordt gebruikt. En daarvoor een hele tijd met een GMT Chronographs horloge om mijn pols gelopen omdat ik deze ooit had gewonnen door de snelste tijd te behalen bij een spel in een app.

Maar nu tijd voor iets nieuws, nog geen idee wat ik precies wil, maar ik zal hier lekker rond blijven snuffelen.

37 likes

Welkom op HF, Dylan!
Leuk, een nieuw horloge en we denken natuurlijk graag met je mee!
Misschien een idee om eens plaatjes te posten van wat je tegenkomt en je aanspreekt en heb je ook een bepaald budget in gedachten? Dan krijgt 't een beetje richting.

1 like

Welkom Dylan! :partying_face:

1 like

Welkom Dylan, veel plezier hier op het forum! :smiley:

1 like

Welkom Dylan hier op het forum :smiley: Het is hier niet moeilijk om je pols te bedekken met een mooi horloge met wat jij mooi vindt …succes :+1:

1 like

Welkom en succes met de jacht.

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

Welkom aan boord! Er zijn hier genoeg mensen die met je mee willen denken, wees er alleen op voorbereid dat de adviezen meestal ongeveer het dubbele van je budget kosten.

3 likes

Welkom hier en …… Succes!

1 like

Welkom bij de club Dylan.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Dylan! Veel plezier op het forum en succes met je horlogejacht :ok_hand:t4:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Wat heerlijk, je hebt nog geen horloge! Dat wordt leuk zoeken. Mijn advies: geef niet al teveel geld uit aan je eerste horloge. De kans is namelijk groot dat je smaak verandert als je hier een tijdje komt. En dan is het prettig als je nog geld hebt voor dat horloge dat je echt gewekdig vindt.

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom !

1 like

Welkom en veel horloge plezier hier⌚️

1 like