Even voorstellen + Aanschaf eerste Rolex

Is jouw rehaut nou slecht uitgelijnd of lijkt dat maar zo?

Van harte welkom & gefeliciteerd met je NA!

Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Parallax is het winnende antwoord :wink:.

@Ramon99: mooie aanwinst, geniet er van en welkom op het forum! :+1:

1 like

Deze idioot zat op zijn 15e zich te vergapen aan de mooie Horloges, Honda mt5 jes, de playboy, Lamborghini countach…

Horloges zijn gebleven (en de countach is er Nooit gekomem).

2 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom :+1:
Gefeliciteerd met de geweldige NA, veel draagplezier :+1:

Welkom en gefeliciteerd met de premature Rolex!:heart_eyes::+1:

Welkom op het HF.
Mooi horloge. Veel plezier ermee.

Welkom, Ramon en nog veel plezier op ons forum. Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop.

Welcome :+1:

Er staat er één in Nederland te koop als je nog wil…

Verkoopprijs: € 428.000,-
Kilometerstand: 18.553 km
Bouwjaar: 09/1989

@TS welkom en vette Rolex…

2 likes

Welkom!

Welkom, mooie keuze en veel draagplezier!

Welkom op HF!

Lekker vriendelijk! Niet iedereen is het zelfde. Overigens kan je op deze leeftijd, net als op een andere leeftijd, meer interesse hebben in verschillende dingen.

Get a life!!

3 likes

:point_up:

Is de hoek van de foto of de bezel denk ik.
Tis mij nooit opgevallen.

Gefeliciteerd met die aankoop, het zijn er niet zoveel die dat lukt op het moment. Of mensen hebben geen geduld meer, in welk geval ik je moet feliciteren met je geduld.

Dat vind ik eigenlijk veel interessanter. Welke horloges heb je gehad vanaf je 15e, en waarom zou je die niet “echt” noemen? Zo zou ik gouden bergen over hebben om het 50m faux duikertje van de HEMA die m’n vader en moeder ooit aan me gaven nog in bezit te hebben, goedkoop quartzje en al, want dat ding heeft een onschatbare waarde waar ik rustig een sub op stuk zou slaan.

Dat noem ik net zo “echt” als m’n Grand Seiko’s of m’n Nomos. Dus ik ben benieuwd hoe dat voor jou werkt.

Ik geef de horlogeman niet minder kans op meisjes. Maar niet roken is een groot goed. En dat geldt ook voor die halfbrakke 2 takt rookpluimen uit die gare brommers. :slight_smile:

1 like

Laatbloeier :rofl:

Maar van harte met deze knaller :ok_hand: en welkom op het forum, veel leesplezier