Goedemiddag allemaal,
Ik zit al een tijdje vrolijk mee te lezen, dus ik dacht het wordt wel eens tijd om een me even voor te stellen en jullie te bedanken voor alle informatie die hier te vinden is!
Mijn naam is Bram, 31 jaar, woonachtig in het zuiden van het land en al sinds een paar jaar vrij fanatiek bezig met de horloge hobby. Naast het vergaren van kennis ben ik ook wel
aardig aan het verzamelen geslagen, met name na de aanschaf van het eerste horloge volgde er in rap tempo volgende toevoegingen aan de collectie.
Waar het ooit begon met een Seiko (met kinectic uurwerk en nog steeds in bezit), ben ik inmiddels meer richting de Zwitserse horloge merken toe getrokken. Op dit moment bevindt zich
er een Rolex, verschillende Tudors en een Universal Geneve in de collectie. Ik ben eigenlijk niet echt bezig met het samenstellen van een āuitgebalanceerdeā collectie maar draag
vooral eigenlijk wat ik mooi vind. In het algemeen heb ik wel een voorkeur voor vintage en neo-vintage modellen, maar er bevindt zich ook een moderne Tudor in de collectie welke
nieuw van de AD is gekomen.
Genoeg over mezelf, nogmaals bedankt voor alle content en het leesplezier zover.
Mvg,
Bram