Even voorstellen: adwatch

Vandaag toegelaten op dit forum, bedankt. Toevallig kocht ik vandaag de Casio F-91W voor € 18. Omdat ik die eigenlijk helemaal niet nodig heb, ben ik bang dat ik nu toch wel als verzamelaar moet worden gebrandmerkt. Enfin, niets meer aan te doen.

Afgezien van dit nieuwe exemplaar is de rest van mijn horloges gekocht omdat ik niet tevreden was met wat ik had, vooral toen ik aan een leesbril toe was: zilverkleurige blinkende wijzers op een witte wijzerplaat zijn dan niet ideaal. En digitale horloges heb ik nooit aan kunnen wennen, ik moet de cijfers altijd vertalen naar de stand van de wijzers; zal wel met de leeftijd (71) te maken hebben.

1 Seiko Presage automaat, 2 analoge kwarts-Seiko’s, 3 digitale/kwarts Casio’s waarvan 1 met radiogestuurde klok, een David Wellingtion en een Apple Watch, dat is wat er nu in de horlogebox zit.

Ik zal vooral veel rondkijken op dit forum om meer kennis op te doen.

48 likes

Welkom !
en ga lekker rondlezen hier.

1 like

Welkom op het horlogeforum en heel veel plezier hier ¡:watch:

1 like

Welkom op het :watch: forum!

1 like

Welkom op het forum :+1:

1 like

Het is gelukt @adwatch :+1:t3:
Nogmaals van harte welkom!

1 like

Wtf

1 like

Met een F-91W ben je ook meteen een kenner. Welkom hier.

1 like

Yep, miskoop. De minutenwijzer valt zomaar een halve minuut heen en weer als je het horloge beweegt.

Welkom op dit prettige forum :v:

1 like

Veel plezier hier! Kijk ook gerust eens bij vintage horloges!:+1:

2 likes

Welkom en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! Alleen lezen is hier al leuk en wie weet zie je iets dat ook jouw droomhorloge blijkt te zijn. Ik ben benieuwd naar foto’s van je Seiko’s!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom en veel plezier op het forum :raised_hands:

1 like

Welkom

1 like