Even voorstellen, Alexander

Bij deze wil ik me even voorstellen als nieuw lid: Ik ben Alexander (dit moet zo wat het eerste forum zijn waar mijn voornaam nog vrij was als gebruikersnaam), uit België. De laatste jaren ben ik wat minder bezig geweest met horloges, maar daarvoor spendeerde ik een groot deel van mijn vrije tijd aan het lezen van artikels over nieuwe releases en oude(re) pareltjes. Mijn hoogtepunt destijds was een bezoek aan de fabriek van Arnold & Son/La joux-Perret in La Chaux-de-Fonds (jammer genoeg heb ik daar geen foto’s mogen nemen).

Mijn collectie is zeker niet enorm groot of high end (Arnold & Son behoorde noch destijds, noch nu tot mijn budgettaire mogelijkheden :wink:). Seiko, Bolido, Swatch, Christopher Ward en een Zenith Defy. Die laatste was van mijn vader (nog gekregen voor zijn communie) en heb ik dan van hem gekregen nadat ik deze toevallig in een schuif van hem had gevonden. Destijds heb ik die dan laten opsturen en herstellen bij Zenith. Het kostenplaatje was waarschijnlijk meer dan het horloge objectief gezien waard zou zijn, maar het doet me plezier om zijn horloge te dragen.

Sinds enige tijd ben ik terug wat meer aan het lezen over horloges en zo dus ook op dit forum beland.

57 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Alexander.
Enkele foto’s van je collectie worden steeds op prijs gesteld.

1 like

Welkom Alexander

1 like

Welkom :partying_face: en uiteraard:

:+1:

1 like

Ik zal beginnen met de Zenith die ik toevallig aan heb vandaag. De rest volgt dan nog :slight_smile:

22 likes

Welkom op HF Alexander. Mooie Zenith, een om te koesteren

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier.
De Zenith is een fantastisch mooi horloge, draag hem met plezier!:watch:

1 like

welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! Erg leuk, die Zenith. Ik heb een Admiral met dezelfde kast.
Veel plezier hier op het forum!

1 like

Welkom op het forum Alexander, en wat een mooie Zenith! :ok_hand:

2 likes

Alexander, welkom op HF!

1 like

Welkom hier!

Worth it. Absoluut. Horloge van je vader dragen, zeker als je het horloge en je vader cool vindt, is onbetaalbaar. Koesteren en vertroetelen die handel.

Ach, het is een tak van Citizen, dus de conglomeratie is binnen bereik.

Het horlogemuseum is ook leuk, en daar kun je doen wat je wilt.

Even los van de vraag waarom je door je vader’s lades heen gaat is schuif een prachtig alternatief voor la. :slight_smile: Hulde.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum, Alexander! :+1:

1 like

Welkom bij de club

1 like

Welkom Alexander.
De Zenith is prachtig. :ok_hand:

1 like

Welkom op het forum Willem !!

1 like