Even voorstellen - Antiques1977

Goedenavond, ik zal mij allereerst even voorstellen. Mijn naam is Marcel en sinds 2014 ben ik (vooral offline) antiekhandelaar nadat ik mijn baan was kwijtgeraakt in een reorganisatie. Ik ben begonnen met vintage camera’s en andere optische apparatuur zoals verrekijkers, microscopen etc. Eens in de zoveel tijd krijg ik horloges aangeboden, maar ik bleef daar altijd verre van aangezien ik er niets vanaf wist. Maar begin dit jaar kreeg ik een dermate mooi zakhorloge aangeboden dat zo fijn tikte dat ik me er voor ging interesseren. Het is tenslotte een prachtig stuk vakwerk wat gewaardeerd mag worden!

Inmiddels ken ik de gerenommeerde merken en de ‘prul’-merken wel een beetje, maar wil er graag nog meer over te weten komen en af en toe een vraag te stellen.

Zelf heb ik een Seiko 5, ooit gekregen van mijn ouders, die al jaren meegaat.

Andere hobby’s zijn veel sporten (fietsen, hardlopen, krachttraining etc).

Groet en wellicht tot ziens/schrijvens,

Marcel

12 likes

Mijn beste,

Marcel, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van Horloge-Passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Het is maar druk… :slight_smile:
welkom

Van harte welkom :clap:

Welkom

Welkom, Marcel en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom Marcel, veel plezier hier!

Welkom op het forum.
Veel lees plezier toegewenst.

Welkom en geniet van al het moois!

Beste Marcel,
welkom op HF!

Welkom.

image

Welkom op dit mooie forum :wink:

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Wij zijn hier allemaal dol op plaatjes, dus… foto’s van jouw horloges en van het mooie gouden zakhorloge zien we graag komen…

Ik wens je heel veel plezier toe op het forum en uiteraard ook heel veel mooie horloges! :+1::wink:

Welkom op HF en veel plezier hier!

Welkom

Welkom :+1:

Welkom op het forum! :blush:

image