Even voorstellen AP ROO

Mooi horloge en welkom hier op HF.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst en leer mij ook even zo te ondernemen dat ik zoā€™n horloges kan aanschaffen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Van harte met je aanwinst en welkom op het forum.

1 like

Ben ook nieuw op dit forum . Geweldige klok ROO , ik had ook zo een exact dezelfde, jaar of 5 terug(met de kop eraf gekocht) , 12 j terug nog 'n normale RO driewijzer staal datum met dat toendertijd nieuwe eigen werk gehad, binnen 2 week kras op de lunetteā€¦

Veel plezier ermee.

Mvrgr
Robin

1 like

Robin, dank voor je bericht! Al moet ik bekennen, dat ik het niet echt helemaal kan volgen wat je schrijft :wink:

Dank! Wellicht gewoon veel succes gehad in de afgelopen tijden. Maar het blijft in ondernemen natuurlijk altijd weer de vraag of het volgend jaar ook zo zal zijnā€¦ Tot die tijd gaan we mooi van het leven genieten!

2 likes

Sorry:slight_smile:
Een jaar of 5/6 terug had ik exact dezelfde ROO als die jij nu hebt, niet nieuw, maar hij was uit 2008 of 2009.

In 2006 kocht ik een nieuwe stalen RO, normaal model met dat toendertijd nieuwe eigenwerk met mooi gegraveerde rotor. De RO had een secondewijzer en een datum(drie wijzers datum)

Na twee weken een kras op de lunette, was ik goed ziek van.

Beide APs weer verkocht.

Mvrgr
Robin

1 like

Daar zou ik ook goed ziek van zijn inderdaad, hopen dat mij niet hetzelfde gaat gebeuren. Zeker aangezien ik dit horloge dagelijks draag!

Welkom

Bedankt!

Welkom!

Thanks!