Even voorstellen: Arwin

Welkom!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Arwin!

1 like

Leuk! Ik volg het reguliere rechtsgeleerdheid. M.n. notarieel recht trekt mij wel, vooral vakken als registergoederenrecht. Maar mijn interesse lijkt voor nu te liggen op het ondernemingsrecht en de studie notarieel recht aan de RU biedt geen master ondernemingsrecht aan, ook al hebben we hier wel civiel effect bij de bachelor notarieel.

1 like

Ondernemingsrecht is zeker mooi! Hoe ver ben je?

Ik heb de overstap vanuit mijn (cum laude :smiley: ) hbo-propedeuse gemaakt dus ik ben dit collegejaar begonnen. Niveau is prima te doen. Hoe ver ben jij?

Goed bezig! Ik zit in mijn derde bachelor jaar. Volgend jaar nog een jaar met fiscale vakken en vakken voor civiel effect en dan heb de bachelor notarieel recht en fiscaal recht inclusief civiel effect.

Hoe gaan ze in Nijmegen om met het Coronavirus en de tentamens?

1 like

Ga wat creatievers doen dan ondernemingsrecht nu het nog kan :see_no_evil: Europees recht is ook erg leuk :stuck_out_tongue:

1 like

welkom op het forum.

1 like

Europees recht is naar mijn mening vreselijk :joy:

1 like

Ik heb dit helaas vaker gehoord :sob:

1 like

Hoezo helaas? Onderwijs je Europees recht? :sweat_smile:

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst! Mooi zo’n wereldreiziger om de pols.

1 like

Ik vind dat ze er prima mee om gaan. Gister melding gekregen dat de tentamens van volgende week in ieder geval voor nu niet doorgaan. Deze zullen nog wel dit semester worden afgenomen. Maar het gaat allemaal snel en er wordt continue gewijzigd.

Haha sorry maar EU-recht is echt niet mijn ding. Ik moet het van civiel recht hebben.

Oh dat is wel beter! Het is voor mij nog afwachten of mijn tentamens van volgende week eventueel online afgenomen worden.

1 like

welkom-home

1 like

Welkom

1 like

Welkom! Arwin!

1 like