Even voorstellen: Arwin

Beste horlogeliefhebbers,

Na een hele tijd incidenteel met jullie meegelezen te hebben op dit forum, heb ik er recent voor gekozen om toch maar een account aan te maken.

Mijn naam is Arwin, 20 jaar en ik studeer rechten aan de Radboud Universiteit. Ondanks mijn leeftijd heb ik al een aantal jaartjes affiniteit met horloges. Anders gezegd heb ik een voorliefde voor alles wat complex is en een bepaalde mate van vakmanschap behoeft. Denk bijv. aan whisky, auto’s en uiteraard horloges.

In 2013 kocht ik mijn eerste horloge, een Fossil FS4662. Vond hem toch wat te smaakloos, dus ik heb hem destijds verkocht (nog geen spijt van). In 2014 kocht ik tijdens een roadtrip door Amerika in een klein stadje (Hobbs) in de staat New Mexico het horloge wat ik eigenlijk beschouw als mijn eerste. Het betreft een Citizen CA0440 (zo’n eco-drive), dit horloge had destijds een MSRP van $450. Dit horloge heeft vervolgens veel met mij meegemaakt. Ik kan wel zeggen dat het de wereld over is gegaan. Van infinity pools in Bali tot de Empire State in New York, hij heeft het meegemaakt. Het is een horloge wat ik echt ‘gebruikt’ heb. Zwemmen, douchen, sporten, kameelrijden ik deed er alles mee. Een paar krasjes verder heb ik hem natuurlijk nog in bezit, en dat zal nooit veranderen.

Het zou wat langdradig worden als ik mijn horlogegeschiedenis zou opsommen (veel rotzooi), maar op het moment heb ik in ieder geval in bezit: de genoemde Citizen, een Seiko SSC013p1 en een Seiko 5 (SNXS79K). Mijn volgende aankoop wordt misschien een Steinhart Ocean One 39.

En ohja, ik maak ook nog foto’s.


Graag tot ziens!

36 likes

Welkom op HF Arwin !

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

1 like

Arwin, welkom op HF, veel lees & kijk plezier.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en wat een leuk verhaal!

1 like

Welkom Arwin, leuke start collectie!
Die zal wel snel uitgebreid worden als je hier veel leest :slight_smile:

1 like

Welkom, enjoy!

1 like

Whaha :joy:

2 likes

Dit is de Citizen trouwens! Nieuw fris bandje is onderweg

3 likes

Welkom op HF Arwin :+1:

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum!

1 like

Beste Arwin,
welkom op HF!

Welkom!

Nog een rechten student hier van 20, maar dan uit Friesland en studerend in Groningen. Doe je toevallig notarieel- of fiscaalrecht?

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Arwin!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Arwin, en veel plezier op ons Forum.

1 like

Welkom, je hoort er helemaal bij !!

1 like