Even voorstellen - Auto

Goedendag,

Ik ben Evert, 32 jaar. Sinds eind 2019 ben ik me een beetje gaan verdiepen in vintage horloges en horloges in het algemeen. Na enige verdieping en een bezoek aan de Rikketik beurs in januari ben ik er toch achtergekomen dat nieuwe horloges toch meer mijn ding zijn. In de tussentijd veel geleerd over horloges en erachter gekomen dat ik er nog heel veel meer te leren valt. Doordat ik veel informatie en inspiratie van dit forum af heb gehaald en al een paar maanden aan het meelezen ben heb ik toch maar besloten een account aan te maken. Hopelijk kan ik in de toekomst wat bijdragen. Daarnaast is mijn vriendin totaal niet geĂŻnteresseerd in horloges en moet ik toch ergens mijn ei kwijt.
Op dit moment bezit ik een Citizen Eco-drive, een Seiko SNZH53J1 en een Orient Tristar. Waarbij de Orient toch wel mijn favoriet is omdat deze heerlijk licht draagt. In vind de techniek van de automatische horloges erg interessant en wil me daarom vooral richten op automatische horloges. Met name in house gemaakte modellen, waarom weet ik niet precies maar ik probeer toch een beetje kaders te stellen aan mijn collectie. Ik merk dat het al een behoorlijke verslaving begint te worden namelijk. Zo was ik aan het sparen voor een horloge in een wat hoger segment. Niet gelukt want ik ben inmiddels aan het wachten op mijn onlangs bestelde SKX007 met jubilee band.
Bedankt voor het lezen en hierbij nog enkele foto’s.

25 likes

welkom-home

Welkom!

Welkom :+1:

Hey :wave:t2:

Welkom Evert!:+1:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Beste Evert,
welkom op HF!

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom! Die Oriënt is een prachtig horloge :ok_hand:

Van harte welkom!

Welkom en veel plezier hier!

Benieuwd & is van harte welkom op HF :sunglasses::+1:

cR1BPra

Welkom!
Die vrouwen snappen er niets van!
Maar dat hebben de meeste van ons. ha ha

Hallo auto, maat van me,
Welkom hier bij de club van automaten, handopwinders en lui met quartz

Check ook even bij onderstaande link, voor praktische tips

1 like

Welkom op HF forum. heel mooie Citizen moet ik zeggen.