Even voorstellen, Bart

Ik was hier een half jaar geleden al eens passief lid geworden maar heb het forum recent terug opnieuw gevonden. Ben ondertussen hier nu al twee weekjes actief op het forum. Heb al veel gelezen en bijgeleerd.

Zelf ben ik gecertificeerd horlogemaker. Heb cursus vervolledigd bij TNA in Antwerpen. Gaande van simpele horloges tot chrono’s en quartz. Ik doe dit voornamelijk als hobby in bijberoep. Het leuke hiervan is dat ik het niet moet doen om van te leven. Zo zijn er periodes dat ik elke avond eentje doe, maar heb al gehad in de zomer dat ik een maand niets aanraak :slight_smile:

Mijn voorkeur van horloges gaat niet per se uit naar grote merken, maar naar mechanische chrono’s of horloges met niet alledaagse complicaties. Zeer uitzonderlijk kan me een quartz uurwerk bekoren als ik er veel plezier aan heb gehad om te servicen zoals een Junghans 667.20.

19 likes

Welkom Bart op dit prachtige forum!

Welkom! Veel plezier hier :+1:

1 like

Welkom hier Bart. Altijd goed een horlogemaker als forumlid. Veel plezier nog!

Wat leuk Bart, Van Harte Welkom

Welkom hier! En je had vast al gemerkt dat wij hier gek zijn op plaatjes, dus een foto van een projectje zou heel leuk zijn. :innocent:
Veel plezier op dit forum!

Welkom en mooie hobby!

Mijn beste,

Bart, van harte welkom binnen de gelederen van dit sympathieke horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom hier! We kunnen hier niet genoeg techneuten hebben, zal ik maar zeggen.

Welkom op dit leuke forum🖒😊

Welkom Bart!

Welkom naamgenoot. Het forum kan nooit teveel ervaren horlogemakers hebben :grinning:

Welkom Bart!:+1:

Welkom Bart!

Bart: heel hartelijk welkom! Laat ons genieten van je kennis en kunde!

Van harte welkom Bart .

Welkom Bart!

Welkom Bart.

Welkom hier!