Even voorstellen: Bart

Hallo,

Ik ben Bart, uit de omgeving van Eindhoven.

Mijn horlogeverzameling begon met een aantal Swatch Irony horloges, die ik regelmatig kocht en afwisselde. Later werd ik door een toenmalige baas geïntroduceerd in de wat serieuzere horloges en als we samen een meeting hadden, mocht ik wel eens een uurtje een van zijn horloges om, “om te voelen hoe het zat”.

Later heb ik van hem mijn 2 Orissen (Atelier Chronograaf en Meistertaucher) gekregen en daarmee was de Swatch tijd definitief voorbij.

Ik heb nu (naast de Orissen) een Seiko voor de vakanties, een Tissot Seven Automatic uit ‘75 (erfstuk van mijn overleden vader), een Omega Speedmaster MKII uit ‘71 (geboortejaar) een Maurice Lacroix Pontos Small Second (als dress watch) en een Omega Seamaster Planet Ocean (als m’n dagelijkse schatje).

De volgende moet een Omega Seamaster uit ‘01 zijn (geboortejaar van m’n zoon) óf een Panerai Radiomir óf een Tag Heuer Monaco óf een Rolex Oyster óf een… Nou ja, je begrijpt het wel…

30 likes

Welkom👍

Welkom!
Leuke gevarieerde set en zo te lezen ben je nog niet klaar!

Welkom en je hebt een heel mooie verzameling.
Succes met het forum en de uitbreiding…

leuke verzameling tot hiertoe, je hebt een goede smaak qua horloges :+1:

Welkom! Fijne diverse collectie!

Welkom op het Horloge Forum, mooie Omega’s, Orissen, Tissot, Seiko en Maurice Lacroix. Veel plezier hier gewenst!

Van harte welkom hier, Bart! :blush: :+1:

Welkom bij de club.

welkom-home

Welkom, Bart en nog veel plezier op ons mooie forum. Leuke collectie.

Mijn beste,

Bart, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Veel plezier hier!

Welkom hier…:grinning:

Mooie verzameling heb je.

Welkom.

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

image

Welkom! Mooie collectie

Welkom Bart!

Beste Bart,
welkom op HF!