even voorstellen: Bart

Goeiemiddag,

Ik “lurk” al eventjes in het forum zonder account.
Maar omdat ik wel al een paar leuke topics heb doorbladerd hier, toch maar eventjes een account aanmaken,

Ik ben Bart, 41 uit Antwerpen.

De horloge microbe heeft me vlak aan’t begin van de covid periode gebeten en 't wordt er niet beter op :wink:

Ik ben begonnen met 2 seiko’s sports (beetje een fout, want nu draag ik ze amper nog)

Daarna heb ik m’n Sinn 556i gekocht, die ik eigenlijk als eerste wilde kopen, maar vond dat het prijskaartje toch wat duur was. (ik droeg ervoor een Nixon van nog geen 100€)
Na een jaartje ben ik toch gezwicht. :slight_smile: Maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Wat een pracht van een horloge!

Begin vorig jaar een Nomos Club gekocht, die eigenlijk een beetje weinig tijd om de pols krijgt.
Enkele maanden geleden kocht ik m’n eerste Christopher Ward, een trident pro 300 (witte dial) waar ik heel tevreden over ben. (nog nét op de valreep die laatste coupon kunnen inruilen :wink: )

Momenteel bijt de bronzen microbe terug redelijk hard. Ik kijk momenteel uit naar een Hamilton khaki mechanical bronze.

Tot ergens op het forum!

Groeten,
Bart

58 likes

Welkom op HF, Bart! Ja, eenmaal gebeten…
Oh, en wij zijn gek op plaatjes!

2 likes

Welkom op HF Bart :+1:t2:

Welkom bij de club Bart.

Welkom !!

Welkom Bart. Je hebt al een toffe collectie.

Welkom Bart!:+1:

Welkom Bart :+1:t2:

Welkom Bart en inderdaad, “wij willen foto’s” :smiley:

Welkom op het forum, Bart!

Welkom

Welkom op het forum, veel lees en kijk plezier!:watch:

Welkom Bart op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Mijn beste,

Bart, van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Bart!

:point_up_2:hint :wink:

1 like

Welkom op HF Bart. Veel plezier hier op het forum en met de hobby :+1:t2:

Bart, welkom op HF!

Welkom…:+1:

Welkom Bart !