Even voorstellen: Bastiaan

Hallo allen,

Na een poos als lurker rond gehangen te hebben op dit leuke forum, toch maar even voorstellen.

Ik ben Bastiaan en mijn interesse in horloges is drie jaar geleden begonnen met de zoektocht naar mijn eerste mechanische horloge van rond de 200-300 euro. Na een jaar zoeken, onderzoeken en het schijnbaar onvermijdelijke verhogen van het budget :smirk: is de keus gevallen op de Nomos Metro Gangreserve.

Ik heb tot op heden geen moment spijt gehad van deze keuze vanwege het formaat, de warmte van de dail, de kleurcombi en de grappige gangreserve.

En nu op zoek naar een duiker! de volgende staan op de shortlist:
Seiko SLA017
Omega Seamaster 300 Master Co-axial
Tudor LHD

Zoals jullie zien, gaat nijn voorkeur uit naar op vintage modellen geinspireerde horloges.

Ik hoop naast het vinden van de nodige info, ook een bijdrage te leveren aan de verschillende discussies/ onderwerpen.

Groet,

Bastiaan

14 likes

Welkom en succes met de zoektocht!

Welkom!

:joy: , zo hoort dat!

En welkom op het forum!
Op dit forum houden we van foto’s trouwens!
En net als over goede doele hier hebben wij daar dan meningen over, en daar hoef je dan lekker niks mee te doen!

Mijn beste,

Bastiaan, van harte welkom binnen de kring van dit sympathieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom!
Al snel een goede smaak :+1:

Welkom Bastiaan! Mooi wensenlijstje heb je!

welkom

aangezien 99% van de keren het woord “dial” wordt verminkt tot “dail” stel ik voor om gewoon het Nederlandse woord “wijzerplaat” te gebruiken.

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom Bastiaan!

Welkom!

Welkom Bastiaan!

Welkom hier🖒…Uhmmm…foto?

Zijn we gek op hier​:blush::upside_down_face:

Welkom bij de club!

Bastiaan, welkom op dit mooie forum.
Groet. Richard.

Welkom, welkom! :+1:

Welkom hier!

Welkom!
Veel plezier hier…:wink:

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

welkom