Even voorstellen beetje laat!!

Hallo forum

De laatste tijd heb ik door mijn pensioen meer tijd om op dit forum te vertoeven.
Post af en toe eens wat en kijk naar de diverse rubrieken. Dus is het nu wel tijd om me eens voor te stellen.
Ben je op mijn leeftijd niet te oud voor horloges? Je hebt toch de tijd nietwaar?
Maar voor mij geldt dan met name de romantiek van vintage klokjes: Heuer met Valjoux 72c, IWC met pellaton, oude omega seamaster etc. Kijk er vaak op en weet dan nog niet hoe laat het is…

Anders dan veel leden heb ik weinig met duikers, hoewel ik dol ben op de zee en op zwemmen.
Ik woon in het midden van het land.

Hoop nog een tijdje mee te kunnen doen.

41 likes

welkom! volgens de statistiek moet je nog 19 jaar mee kunnen doen, dus veel plezier hier :+1:

1 like

Welkom Gerard!

welkom, van ook een gepensioneerde :wink:

Op latere leeftijd ga je een polshorloge weer meer waarderen en mijns inziens zien als een sieraad. Dus nooit te oud!

Ha Gerard, je kunt nog wel even mee in de tijd😀. Welkom op HF en veel plezier hier gewenst, benieuwd naar die oude Seamaster!

Gerard, welkom op HF!

Welkom bij de club Gerard👍

Welkom bij de club, je bent nooit te oud om aan een nieuwe verslaving te beginnen.

Welkom…:+1:

Heb ik iets gemist? Is er een maximum leeftijd op HF? Mag je horloges maar tot een bepaalde leeftijd leuk vinden of waarderen? Natuurlijk niet!

Van harte welkom Gerard :+1: Gezellig :beers:

Welkom Gerard :wave::grin:

Welkom Gérard! Lekker genieten :sunglasses:

Ben nog op zoek…:blush:

1 like

Welkom bij de club Gerard.

Gerard welkom op het forum. Te oud ? Welnee het is een prima tijdpassering :+1:

Welkom op HF Gerard. Veel plezier in deze prachtige hobby, nog vele jaren. Ben benieuwd naar foto’s van je huidige collectie? Op HF kan deze alleen maar groeien in volume en/of waarde :grin:

Ik zet een paar leuke op

10 likes

Weliom :partying_face: en inderdaad een aantal leuke :+1:

Hele mooie collectie :+1: