Hallo medeliefhebbers van het tikkende kunstwerk,
Na al geruime tijd als stille meelezer op dit mooie forum rond te hebben gesnuffeld, werd het hoog tijd om mezelf eens voor te stellen. Ik ben 49 jaar, woon in het mooie België, en heb een diepe passie voor alles wat tikt.
Mijn fascinatie voor horloges begon een paar jaar geleden, toen ik mijn vader’s oude Omega liet restaureren. Wat begon als een emotioneel project om een stukje familiegeschiedenis te redden, mondde al snel uit in een serieuze verslaving.
Dankzij de verhalen, tips en prachtige foto’s op dit forum heb ik niet alleen mijn kennis vergroot, maar ook mijn horlogekast gevuld. Inmiddels heb ik een kleine, maar in mijn ogen fijne verzameling opgebouwd. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Omega, Hamilton en sinds kort ook Grand Seiko – merken die telkens weer laten zien hoe kunst en techniek perfect samengaan.
Ik kijk ernaar uit om mijn steentje bij te dragen aan dit forum. Misschien deel ik binnenkort ook wat van mijn eigen pareltjes. Tot die tijd blijf ik graag meelezen, me laten inspireren en proberen te geloven dat mijn volgende aankoop écht de laatste zal zijn (ah ja, dat kennen jullie vast ook).
Groet uit België,
Yves