Even voorstellen, Bierland

Goedemiddag allemaal,

Ik lees al een lange tijd mee, maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld.
Dus bij deze, ik ben Bierland, midden 30 en eigenlijk pas sinds ik een mooi erfstuk heb gekregen gaan verdiepen in Horloge’s.
Ik vond ze altijd al mooi, maar klok kijken doe je toch op je telefoon. :wink:

In de tussentijd met veel geluk al 1 van m’n dream watches op de kop kunnen tikken bij S&C. Dat heeft wel wat jaartjes window shoppen gekost. Echter merkte ik dat m’n NA meer in de kast bleef liggen omdat ik me er toch een beetje onprettig bij voelde om hem te dragen. Hij was duur, glom zo mooi en valt zo op, echter na m’n eerste keer dragen als daily zat er al een flinke veeg op de clasp. Dat blinken en pronken past helemaal niet bij mij en m’n omgeving, dus werd m’n NA m’n speciale horloge voor feestdagen en mooie momenten.

En vandaag is het zo dag, het is feest, want ik mag weer een kaarsje meer uitblazen.
Dus m’n prachtige daily ging in de winder vanmorgen.

En m’n Rolex Datejust41 mag vandaag pronken en shine om m’n pols.

69 likes

Gefeliciteerd en welkom :+1:t2:

1 like

Mooie horloges; supermooi! :ok_hand:

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!

En van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :slightly_smiling_face:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, 2 heel mooie horloges heb je :ok_hand:

1 like

Van harte, geniet van je verjaardag en je mooie horloge vandaag!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

gelukkige verjaardag
welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

Grappig fenomeen, dat. Ten eerste weet ik bijna nooit waar dat ding rond slingert, want input, berichten, internet lezen, en zo nog een paar dingen doe je toch echt op een 34" gebogen scherm met een stel fatsoenlijke speakers er naast.

Maar ten tweede: Wie vind dat handig, joh? Moet je je telefoon uit je broekzak opdiepen, moet je je lock screen maar net op permanent display hebben staan, of je moet zien dat je de tijd ergens ontwaart.

Dit in schril contrast tot even op je horloge kijken.

Zucht. :slight_smile:

Mooie DJ, dat wel. Je hebt de juiste combi, want het is of een gladde bezel met jubilee, of een fluted met oyster. Hulde! Goeie kleur ook.

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom, veel leesplezier!

1 like

:wave:

1 like

Welkom! Mooie collectie heb je!

1 like

Welkom, veel plezier hier! 2 prachtige horloges :ok_hand: nog een fijne verjaardag!

1 like

Welkom :grin::pray:t3:

1 like

Leuk dat je actief mee gaat doen hier op hét horlogeforum.

1 like