Hoi allemaal! Ik ben Frenk, 39 jaar en woonachtig in omgeving Breda. Bij mij is niet drie, maar vier keer scheepsrecht: dit is al de vierde keer dat ik een account heb aangemaakt, maar ik ben al die jaren een lurker gebleven, waarna telkens mijn account na verloop van tijd weer was verwijderd. Maar nu had ik dan echt écht een mooie reden tot posten: ik heb eindelijk weer een NA!
Ik had deze eigenlijk echt al jaren op de korrel, maar telkens durfde ik de knoop niet door te hakken… ik denk dat ik altijd ergens eng heb gevonden om met zoveel euro om mijn pols te lopen. Inmiddels heb ik me er dus overheen durven zetten
Mijn duurste aanschaf tot deze was een Zenith Defy Classic die ik al weer 4 jaar geleden heb aangeschaft (ik schrok ervan toen ik net opzocht hoe lang geleden het was, de tijd gaat zo snel).
Verder heeft de combinatie liefde voor horloges, plus dus die schrik voor grote bedragen gezorgd dat ik ondertussen een leuke verzameling van vooral micro-brand horloges heb opgebouwd, in volgorde van wrist-time (aflopend):
- Zenith Chronomaster Original
- Zenith Defy Classic
- Halios Seaforth II
- Seiko SKX007
- Orient Ray II
- Seiko SNKL23
- Nodus Retrospect
- Aevig Huldra
- Ventus Mori
Ik ben altijd enorm slecht/laks geweest in het maken van foto’s, maar ik zal de komende tijd wat van beter mijn best gaan doen zodat ik die micro-brand topics wat nieuw leven inblazen met een leuke wristshot
Ik heb eigenlijk mijn hele leven wel horloges gedragen, al waren het in mijn vroegere jeugd echt de Diesel-horloges en dergelijke Ik weet het nog goed: ik zat heel, héúl wat jaartjes geleden op een avond met @Danny85 en @Rory door een magazine te bladeren toen ik een Rolex-advertentie tegenkwam en hardop zoiets zei als, “Ik snap niet dat iemand zoveel geld kan uitgeven aan een horloge”, waarop zij beiden moesten lachen omdat een van hen nét (als ik me goed herinner) een Sub had aangeschaft. Nadat zij me meteen een hoop moois over horloges hadden verteld ben ik me er zelf in gaan verdiepen en nu zijn we dus hier, zoveel jaren verder
Ik denk dus dat ik vooral in het Zenith topic te vinden ga zijn. Ik heb nu de smaak weer te pakken dus het zou zomaar kunnen dat ik over een tijd een Zenith Defy Skyline Skeleton ga verwelkomen want die staat op dit moment denk ik toch wel het hoogst op mijn lijst. Al gaat dat hoogstwaarschijnlijk nog niet in 2025 zijn
Leuk om hier eindelijk écht te zijn! En mochten jullie meer van me willen weten: vraag maar raak!