Welkom op het forum
Welkom!
Welkom!
Welkom!
Welkom op HF! En meteen ook raar om te lezen dat je ziek bent, bah. Misschien is het vooruitzicht naar een nieuw horloge dan inderdaad heel fijn. Ik zou de 41 mm nemen. Heb ze allebei om de pols gehad en die is gewoon net iets meer in balans. Sterkte en nogmaals welkom!
Welkom op het forum! Een dierbaar iets om door te geven. Ik zou hierbij echt je eigen gevoel achterna gaan.
Sterkte gewenst
Welkom op ons forum.
Welkom hier bij HF !
Ik zou voor de 43 gaan
Maar dat ligt ook aan je pols natuurlijk.
Van harte welkom hier!
Welkom op dit onvolprezen horloge forum BlackPearl
Al eens aan de Sinn Navitimer gedacht?
Want Sinn maakt de “echte” Navitimer in die zin dat ze de rechten en machines kochten uit de failliete boedel van Breitling voordat dat merk door CVC Capital Partners weer nieuw leven ingeblazen werd.
Sinn is een prachtig bedrijf. En maakt maar 15.000 horloges per jaar, dus het is nog exclusief ook.
Fixed that for you.
Goed werkende en bewezen standaarduurwerken zijn een pluspunt, geen minpunt. Altijd onderdelen en horlogemakers voorhanden, en dus makkelijk te servicen. Ze zijn vaak dus ook goedkoper om te bezitten, op termijn.
Jammer dat te horen. Als beterschap er niet in zit wens ik jou, en met name je dochters ook veel sterkte.
Bedankt voor alle leuke en aardige reacties iedereen!
Ja voor de Sinn heb ik ook gekeken, ik wist niet dat hun de inboedel van Breitling hebben overgenomen.
De Sinn 903 ziet er ook zeer netjes uit, alleen wil ik toch graag een Breitling : )
EU/UK prijzen bij een dealer op Chrono24:
Breitling Navitimer 41MM (+/- 3660,-) en de 43MM voor +/- 4940,-
Zeer gunstig geprijsd vergeleken met NL : ) Er komt alleen nog 90,- verzendkosten bij, voor de rest geen invoer rechten of BTW.
Dit is de 41MM met B13 uurwerk (7750)
En dit is de 43MM met B01 uurwerk (manufacture)
Toch wel heel mooi om zo het uurwerk te zien
Geen punt. Ik viind de 43mm mooier, maar zou toch voor de 41mm gaan omwille van zowel de maat als ook het standaard uurwerk.
Daarom noemde ik juist de Sinn: Die heeft de subdial lay-out van de 43mm terwijl hij een nette maat houdt, en met standaard uurwerk en als klap op de vuurpijl minder tekst onder de 12. Rustiger, schoner, gebalanceerder.
Oh, en 100m waterresistent. In dat opzicht een robuuster erfstuk, ook voor dochters. Niet geheel onbelangrijk: Hij kost maar iets meer de helft van de Breitling. Je zou dus een blauwe en een zwarte kunnen nemen, zodat allebei je dochters een horloge van pa kunnen erven.
Maar ja, de logica wint het niet in dit soort vragen, dus ik wens je veel succes bij de beslissing.
100m waterdicht is ook wel handig idd ipv “spetter waterdicht” haha.
Ik dacht dat de Sinn rond de 3000,- zit ? (chrono24), ja daar heb je wel een punt, krijgen ze straks nog ruzie om de Breitling ook haha ; )
Hou je taai en wees welkom hier!
Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Volg je hart in jouw keuze…
Ik wens je sterkte toe en alle goeds.
Welkom op dit forum.
Heel veel wijsheid in de te maken keuze, die uiteindelijk jouw eigen keuze moet zijn.
Zou het mijn keuze zijn, vind ik de lay-out van de 43mm de mooiste van de twee.
Als je die maat kan hebben, lijkt mij dat een uitgemaakte zaak.
Verder, heel veel sterkte de komende tijd!
Geniet van de tijd die je hebt en maak herinneringen aan voor jouw dierbaren; die zijn blijvend en van onschatbare waarde!