Even voorstellen: Bojengels

Welkom, dat we maar getuige mogen zijn van je uitbreiding van je collectie :grinning:

Welkom.
Een mooi horloge die Mido.

Mijn beste,

Leuk weer een nieuw lid erbij!!
Van harte welkom dan ook bij dit sympathieke forum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom! Geniet van je verjaardagscadeau!

Welkom!

Welkom op HF Bojengels !!!

Welkom Paul,

Die Mido wordt inderdaad begin van een collectie. Dan moet je maar niet op een forum gaan.:wink:

1 like

Welkom en veel plezier van die mooie Mido👍

Joepie!
Ik ben vandaag de Mido Ocean Star Titan gaan kopen. Mooi ding. Ik ben zo trots als een pauw.

Zonder de foto’s gelooft niemand je :grinning: :grin: :smiley:

1 like

Tadaaaaa…!

14 likes

Nice…mooi ding man :thumbsup: En titanium dus heerlijk licht!

1 like

Van harte welkom op ons intrigerende, soms enerverende, maar altijd prikkelende Horlogeforum! :relaxed:

En natuurlijk gefeliciteerd met de Mido!!! TOPKLOK! :+1:

2 likes

:joy::+1:

Gefeliciteerd met de Mido en alvast met je verjaardag :smile:

1 like

Welkom :grinning:

Hé Davidoff,

Neil Diamond… ongeëvenaard…‘Hot August Night’…begin jaren '70, jeugdsentiment :blush:

Maar voor mij hoort dit specifieke nummer weer bij iemand anders… de onvolprezen Sammy Davis Jr. :sunglasses: Een van mijn grote favorieten! :relaxed:

2 likes

Leuk…we hebben zo hier en daar wel wat gemeen heh Harry :thumbsup: Hot August Night is geweldig…daar is het voor mij ooit begonnen met Neil Diamond. Wat een stem :ok_hand:

Met je eens trouwens…de versie van Sammy D is misschien nog mooier…in ieder geval bekender.

Ps ken je dit nr van Neil samen met The Band (uit de bekende film The Last Waltz)…waanzinnig! echt op en top Neil in full-on Preacher-mode :sunglasses:

Potverdrie…zit ik toch weer Bojengels z’n topic te kapen met off-topic geneuzel :innocent:

2 likes

Dat vindt Mr Bojengels deze keer vast niet erg! :+1: :blush:

1 like

:grinning::thumbsup:

1 like