Hallo,
Ik lees dit forum sinds een paar weken. Eigenlijk heb ik nog geen serieus uurwerk: een Citizen WR100 quartz met de naam van het bedrijf waar ik voor werk en een Festina 8874 quartz van mijn vrouw gekregen voor ons 20 jarig huwelijk. (al weer 14 jaar geleden) Morgen doe ik een serieuze stap vooruit. Ik ga zelf mijn verjaardagscadeau kopen: een Mido Ocean Star Captain Titanium. Op 1 september word ik 55. Dan mag het wat kosten. Misschien het begin van een collectie?
Groetjes uit België.
Je hebt je hier aangemeld, volgens mij is dat het begin van een lege spaarrekening
Welkom hier
Welkom op dit informatieve forum. Ik denk dat je hier wel goede kandidaten zult vinden voor een collectie!
Welkom en veel plezier hier op HF
Muziekje er bij:

uit de categorie "jengelen’?
Het origineel vanJerry Jeff Walker:
Welkom Bojangles,
Je wordt vast erg gelukkig van die Mido:
Welkom en veel plezier
…goed plan!
Maar persoonlijk prefereer ik deze…
Welkom Bojengels
Wat?!, Hebben ze mijn nickname gepikt en er een liedje mee gemaakt? Ongehoord!
Welkom! , goede keus die Mido erg mooi.
Eerlijk gezegd, dit komt van Nina Somone.
Welkom Mr! Veel lees en kijk plezier alhier!
Hartelijk welkom. Mooie forumnaam heb je gekozen, onderscheidend en lekker om uit te spreken.
Veel plezier hier en o ja, ook met je Mido. Mooi horloge trouwens.
Een vriend van mij heeft ongeveer 25 horloges in een mooie vitrine. Hij draagt zelf het lieft een Omega Seamaster? Zo’n duiker. Hij koopt ze altijd 2e hands.
Misschien begin ik daarom met een mooi horloge.
Oops, Nina SIMONE.
Het origineel is (blijkbaar) van Jerry Jeff Walker…
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mr.Bojangles(song)
Klopt, ik nam expres de laatst bekende
Got it
Het grappige is dat voor mij Mr Bojangles direct bij Neil Diamond hoort…maar goed ik ben dan ook al langer liefhebber van deze geweldige zanger.
Met excuses aan topicstarter voor dit (deels) off-topic geneuzel
Welkom op dit gezaghebbende forum!
Horlogi temptation island invictus et sperictus sancti!