Even voorstellen Bosrand

Dag iedereen!

Na al een tijd meelezen uiteindelijk toch maar een account aangemaakt. Ondertussen is even voorstellen waarschijnlijk ook wel op zijn plaats.

Ik ben Didier, 38 jaar jong en tijdens mijn jeugd heb ik altijd horloges gedragen. Ik kan mij onder andere een Casio herinneren en een Calypso. Op mijn 18e kreeg ik een Festina maar nadat de sluiting voor de tweede keer begon te mankeren, heb ik die aan de kant geslingerd en ondertussen staat die hier al meer dan 10 jaar stil.

Toen volgde een periode zonder horloge want waarom zou je, als je altijd iets in je zak zitten hebt waar de tijd op afgelezen kan worden? Maar toch begint die leegte om de pols op de duur te knagen… Enter de smartwatch. Het is hier waarschijnlijk een beetje vloeken in de kerk maar ondertussen ben ik mijn tweede Garmin aan het verslijten.

Ondanks dat ik zeer tevreden ben van de functionaliteit van een smartwatch ben ik nu toch op zoektocht naar een regulier horloge voor erbij. Het oog wil namelijk ook wat. Wat het gaat worden, daar ben ik nog niet helemaal uit maar hopelijk kan ik binnenkort toch iets aan de (beginnende) collectie toevoegen.

Nog een plaatje voor degene die het tot het einde volgehouden hebben:

14 likes

Welkom op HF :+1:t2:

Van harte welkom hier Didier. Genoeg te lezen en te zien gedurende je oriƫntatie naar een andere horloge.

Welkom op Hf en succes met de zoektocht

Kom op, je schreef geen oorlog & vrede, he?

Maar welkom hier, en veel succes met je aankomende keuze.

2 likes

Welkom bij de club Didier.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Welkom en veel plezier met je zoektocht.

Van harte welkom Didier, op het enige Ʃchte Horlogeforum van de hele wereld! :wink: :+1:

Mooie beslissing om naast je smart watch een gewoon echt horloge erbij te willen hebben. Veel plezier met je zoektocht en veel plezier op het forum!

Welkom :+1:t2:

Welkom Didier emot-tiphat

Welkom! En n mooie nickname :+1:t2:

Voor een gemiddelde stukadoor is het lezen van zo’n lap tekst een prestatiešŸ˜‚

Welkom. Veel plezier hier.

Hey, welkom hierzo!

Welkom Didier, genoeg inspiratie te vinden hier!