Dag iedereen!
Na al een tijd meelezen uiteindelijk toch maar een account aangemaakt. Ondertussen is even voorstellen waarschijnlijk ook wel op zijn plaats.
Ik ben Didier, 38 jaar jong en tijdens mijn jeugd heb ik altijd horloges gedragen. Ik kan mij onder andere een Casio herinneren en een Calypso. Op mijn 18e kreeg ik een Festina maar nadat de sluiting voor de tweede keer begon te mankeren, heb ik die aan de kant geslingerd en ondertussen staat die hier al meer dan 10 jaar stil.
Toen volgde een periode zonder horloge want waarom zou je, als je altijd iets in je zak zitten hebt waar de tijd op afgelezen kan worden? Maar toch begint die leegte om de pols op de duur te knagen⦠Enter de smartwatch. Het is hier waarschijnlijk een beetje vloeken in de kerk maar ondertussen ben ik mijn tweede Garmin aan het verslijten.
Ondanks dat ik zeer tevreden ben van de functionaliteit van een smartwatch ben ik nu toch op zoektocht naar een regulier horloge voor erbij. Het oog wil namelijk ook wat. Wat het gaat worden, daar ben ik nog niet helemaal uit maar hopelijk kan ik binnenkort toch iets aan de (beginnende) collectie toevoegen.
Nog een plaatje voor degene die het tot het einde volgehouden hebben: