Even voorstellen: Boulanger

Bonjour!

Na enkele jaren te hebben meegeloerd op het forum (en daar stiekem best veel nuttige informatie en vermakelijke verhalen te hebben meegelezen) werd het onderhand eens tijd om ook wat bij te dragen. Iets korts over mijzelf: deze maand blaas ik 38 kaarsjes uit, ben woonachtig onder de rook van Den Haag en in mijn vrije tijd mag ik graag rondjes rijden op de racefiets en breng ik menig uur door in de keuken.
Qua voorkeur voor horloges voor mijzelf houdt ik van moderne designs met een vintage touch, maar ik lees graag mee over modellen die ik zelf nooit zou dragen.
Buiten een paar horloges die ik tijdens mijn jeugd van familie heb gekregen (gaan nooit weg, maar ook niet bepaald mijn stijl meer) heb ik (na lang loeren, lezen en twijfelen), recentelijk mijn eerste automaat aangeschaft; een Lorier Hyperion SII.

Het wensenlijstje is nog lang, maar ik heb de tijd en gelukkig haal ik ook wat vermaak uit het proces dat aan een aankoop vooraf gaat. Bovenaan dat lijstje prijkt al lange tijd een Speedmaster Pro, die ik nog even bewaar voor een bijzondere gelegenheid.

Bedankt dat ik met jullie mocht meelezen de afgelopen jaren. Ik zie ernaar uit om met jullie mee te praten!

Groet,
Boulanger

46 likes

Welkom!

1 like

Bonjour Bakker,

Welkom op dit gezellige forum!

Leuke introductie en een zeer goede keuze qua horloge! Ik vind hem bij je passen, gezien je smaak voor

Veel plezier hier en let op met het bekende virus!

1 like

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

welkom-home

1 like

Dank allemaal! En als iemand me kan zeggen hoe ik mijn topic aan kan passen zodat ik die foto recht kan zetten dan zou ik diegene zeer erkentelijk zijn :innocent:

Welkom hier op HF

1 like

Dat kan pas na 1 jaar actief lidmaatschap.

Van harte welkom!

1 like

Bedankt, noted :+1:

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Welkom , enjoy het forum !

1 like

Welkom! :partying_face: je kan kan al iets sneller je topic aanpassen als je TL-1 hebt bereikt. Dan is het mogelijk om binnen half uur(? Ongeveer) middels het potloodje het schrijfsel aan te passen.

1 like

:wave:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier!
Rare vraag misschien: wat rookt er (nog) in Den Haag?

2 likes

Welkom! Leuke Lorier! Lorier is ook een heel leuk atelier, serieus! :+1:

1 like

Goede vraag, ik wilde Frits Wester zeggen, maar die is ook gestopt :sweat_smile:

3 likes

Merci!

1 like