Even voorstellen & Breitling Shark

Hoi,

ik ben Rene en nieuw op dit forum, omdat ik al jaren graag een Breitling wou (voorliefde in m’n jeugd ontstaan nadat ik een Chronomat van een wildvreemd iemand even mocht “omdoen”), eindelijk een “Breitling Shark” aangeschaft bij een uurwerkhandelaar in Munster (Dld).

Na het verslijten/verkopen van o.a. een Tag Heuer 2000 en een Citizen Promaster Aquamount Titanium zocht ik een gebruikt horloge, dit mede omdat ik het zelf dagelijks wil dragen en het zonde vind om een horloge in een jaar voor de helft af te schrijven.

Verder had Breitling zeker mijn voorkeur, maar ik heb ook nog getwijfeld over een Omega Seamaster. Over Quartz/automatic heb ik ook getwijfeld, maar ik kies hier toch voor Quartz omdat de kosten voor service mij (als student) gewoon te hoog zijn, verder vind ik een mechanisch uurwerk niet passen bij mijn “wilde”/sportieve leefstijl.

Door het het van een Citizen Promaster Aquamount gewend ben om mijn horloge flink op de proef te stellen en ter aller tijde te dragen (bij duiken, wind/kitesurfen, hardlopen) ben ik wel benieuwd hoe deze Breitling zich gaat houden.

Na enkele weken dragen kan ik al wel zeggen dat ik het echt een geweldig horloge vind, dat ik met veel plezier helemaal ga afdragen (moet wel, als geschenk van m’n grootouders).

Als iemand nog meer info heeft over dit model “Breitling Shark” (behalve Breitlingsource) houd ik me van harte aanbevolen. Ook ben ik eventueel nog op zoek naar een mooie (blauw haai) leder band, iemand hiervoor suggesties?

Met vriendelijke groet,

Rene Ruiter

hi rene de beste wensen nog en wat een gaaf horloge heb je.

Welkom op deze leerzame forum en ja,je hebt een superklokkie.

Radjoe

Rene welkom op het forum, je zult het zeker naar je zin hebben.

En een hele mooie Breitling!!!

Mijn beste,

Rene, van harte welkom op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie steeds verder weten te doorgronden.
En dat jou Breitling ook mijn hart sneller doet kloppen, moge duidelijk zijn!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Rene, welkom op 't forum! Veel plezier hier en natuurlijk met je horloge.

Heb je nog meer van zulke grootouders? Ik hou me aanbevolen :wink:

Ook namens mij: Welkom! (tu)

Martin

Hallo Rene,
Van harte welkom op dit verslavend forum.
Prachtige klok,veel draag plezier!
Groeten
Jack

http://horloges.vijftigplusser.nl

Welkom René.