Goedemiddag allemaal!
Na lang twijfelen toch eindelijk een account aangemaakt. Zit nu toch al bijna een jaar op dit forum wat topics mee te volgen.
Ik ben Brent, 23 jaar en toch al een groot deel van mijn leven een liefhebber van horloges.
Heb niet echt een thema voor mijn collectie, gewoon horloges die ik mooi vind en die goed dragen rond mijn pols. Ik hoop binnenkort een Tudor Black Bay 58 met blauwe wijzerplaat te mogen toevoegen.
Zie hier mijn collectie
Zal ze even overlopen;
- Suunto 9 peak pro. Toch heel lang uitgesteld om een smartwatch toe te voegen aan mijn collectie, maar ik gebruik deze vooral als fiets gps bij het mountainbiken en als gps tijdens het backpacken/hiken. Ideaal om routes om te downloaden.
- Casio AE1200. Heel lang mijn enige horloge geweest. Draag deze nog steeds als ‘beater’.
- G-shock GA2100VB. Deze was een kerstcadeau van mijn vriendin.
- Fero Feldmann 1964. Een horloge die ik van mijn opa gekregen heb. Heb deze op een proper nieuw lederen bandje gezet. Draag deze heel zelden, is meer eentje om te bewonderen.
- Omega Speedmaster Professional. Dit was van het begin van mijn interesse in horloges en nu nog steeds mijn droomhorloge. Na lang sparen heb ik deze nieuw kunnen kopen voor mijn 21 verjaardag. Was van de vorige generatie geen fan vanwege het stalen bandje, maar nu met de nieuwe versie was ik direct verkocht!
- Seiko Kinetic SRN033. Deze kwam ik tegen bij een juwelier hier in de buurt. Niet lang getwijfeld en mee naar huis genomen. Tevens ook mijn enige Kinetische horloge.
- Seiko SRPD35K1. Deze was mijn eerste ‘serieuze’ aankoop op vlak van horloges. Tegengekomen bij een juwelier in Brugge toen ik er met mijn vriendin op weekend was. Ook bij deze niet lang moeten twijfelen en mee naar huis genomen.
- Citzen NY0085. Tijdens mijn vakantie in Griekenland een juwelier gepasseerd waar ik deze in de vitrine zag blinken. Binnen gegaan, gepast en mee naar buiten gegaan. Heb een een stuk goedkoper kunnen kopen dan wat ze hier kosten + er zit weer een mooie herinnering bij. Meer moet dat niet zijn!
Bedankt voor het lezen, hopelijk tot snel in een van de topics!
Bij deze voeg ik nog wat foto’s toe!