Even voorstellen - BWC

Sinds het een gebruikelijk iets is, zal ik me er ook maar eens aan gaan wagen en mezelf voorstellen. Mijn naam is Hidde en ben nu eigenlijk sinds een ruim jaar erg geïnteresseerd geraakt in horloges. Dit door de verkoop van mijn eerste horloge, een Raymond Weil Freelancer Chronograaf. Hierdoor ben ik me erin gaan verdiepen en heeft het mij ook in zijn grip genomen.

Na dit horloge verkocht te hebben ben ik over gestapt naar een Tudor Black Bay 79230R.
Deze heb ik een tijdje geleden ook verkocht, waar ik stiekem toch wel een beetje spijt van heb, maar heb nu een mooie omega speedmaster reduced 175.0032.

Volg dit forum nu een tijdje en vind het echt super, want leer iedere dag weer iets bij.

Hierbij mijn huidige klokje

24 likes

Welkom!
Je bent op de goede weg.
En ja, eerste fout ook al gemaakt door die Tudor weg te doen! :roll_eyes:
Geeft niet, komt allemaal goed!
Enjoy

Ga je die Omega verkopen? Zonde!

Welkom en veel plezier hier, verkooprechten komen vanzelf wanneer je een tijdje meedraait

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

@Sjoerd_K het is zeker een mooi horloge! Alleen voor mij net iets te klein helaas

1 like

en de tweede ook, door je horloge een “klokje” te noemen. :wink:

Welkom.

2 likes

Van harte welkom op ons mooie forum!

Mooi horloge, als je hem verkoopt waar ben je hem van plan mee te vervangen?

@anon33714818EV Is het echt zo erg ja haha? :see_no_evil:

1 like

@itstime neig er toch echt wel naar om weer terug te gaan naar een Tudor, maar sta ook wel voor alles open

Welkom en een erg mooi horloge de Omega, moet wel gezegd hebben dat een Tudor een heel ander horloge is natuurlijk…

Veel plezier hier en met de zoektocht :+1:t2:

Hartelijk welkom op HF !
20190823_073131

Welkom op Hf

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dag Hidde, welkom op het forum.

Welkom, Hidde en nog veel plezier op ons forum.

Welkom

Ja Hidde, van harte welkom :wink: :sunglasses::+1:

image

Van harte welkom :clap: