Even voorstellen: Captain79

Hallo, na lang meelezen, en nu een mooie aanwinst, even kennis maken. Mijn naam is Jan Willem, 45 jaar. Ik heb horloges altijd mooi gevonden, maar keek alleen naar praktisch en duurzaam. En waterdicht ivm mijn varende bestaan. In mijn werk draag ik al jaren deze Seiko.

Onder de krassen en verf, maar blijft gaan.

Verder heb ik een Casio lineage, leeftijd onbekend. Van mijn overleden vader geweest, dus voor mij van grote waarde

Op een of andere manier struikelde ik helaas over dit forum. Daar ging een wereld open. Ik heb het virus gekregen en kan geen etalage meer voorbij lopen.
Vorig jaar heb ik via Catawiki deze Tissot aangeschaft. vind het een geweldig horloge, wijzerplaat, kleurstelling, prachtig.

Door al het meelezen en kijken op internet kwam Grand Seiko boven aan mijn lijstje te staan. Ben verschillende juweliers binnen gelopen om een en ander te bekijken.

Deze week ben ik 10 jaar clean van drank en medicijnen. Ter gelegenheid van deze mooie mijlpaal heb ik van mijn vrouw deze Grand Seiko Kanro gekregen. Uitgezocht bij een juwelier in Mannheim. Toen ik m in het echt zag, viel ik meteen voor de prachtige wijzerplaat. Raak er niet op uitgekeken, ook die glijdende seconde wijzer, geweldig.

Ben nog niet goed in foto’s maken, maar het gaat om het idee.
Hoop nog lang van alle foto’s en verhalen op dit forum te genieten!

76 likes

:muscle: :partying_face: en welkom :grinning:

1 like

Welkom bij de club Jan Willem.
Levensgevaarlijk voor je portemonnee die horloge virus :microbe:.

1 like

Welkom JW en een prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Welkom JW, prachtig verhaal en een fantastisch cadeau van je vrouw! Mooie GS en nog een prettige tijd toegewenst op het forum.

1 like

Proficiat :partying_face: en welkom op het forum Jan Willem!

1 like

Welkom, geweldige Seiko heeft u.

1 like

Gefeliciteerd met die prachtige mijlpaal. Je hebt het goed getroffen met je vrouw :+1: Geniet er van!

1 like

Welkom hier Jan-Willem :clap:t2:

Proficiat met je mijlpaal en je Grand Seiko :ok_hand:t2:

1 like

Welkom JW. Mooie collectie. Veel plezier hier.

1 like

:+1: en welkom bij het HF. Mooi kwartet om de pols.

1 like

welkom

dat zal wel lukken zeker? :smiley:

1 like

Welkom!!!

1 like

Van harte welkom en wat een leuke collectie!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom en wat een mooi horloge bij een nog mooiere mijlpaal ! Klasse💪🏻

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving, de leukste club van Nederland.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en zeer mooie horloge’s :wink:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like